Vragen ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Demdem, 28 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demdem

Demdem Lid

27 okt 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    [​IMG] Ik ben helemaal nieuw met ovulatietesten. Zal het kort even uitleggen. 11 maanden geleden ben ik bevallen van mijn eerste. Ik heb borstvoeding gegeven tot ongeveer 10 maanden. 8 maamden na de bevalling ben ik voor het eerst ongesteld geworden. En 2 maanden later pas voor de 2e keer. Als de kleine 1 jaar is willen we weer voor een 2e beginnen. Maar aangezien mijn cyclus nog niet regelmatig is wil ik testen wanneer mijn eisprong is.
    Ik ben 13 mei ongesteld geworden en mijn oude cyclus voor de zwangerschap was ong. 35 dagen.

Ik zit nu op dag 16 dus. Aangezien ik mijn cyclus niet weet ben ik dus al begonnen met testen. En nu kreeg ik dus een lichte streep. Dus geen knaller. Dus het is niet mijn lh piek. Maar kan het dan zo zijn dat het nu gaat oplopen? Kan ik het beste nu iedere dag gaan testen? Of is het dan al wel duidelijk dat mijn eisprong er aan gaat komen?

2. Demdem

Demdem Lid

27 okt 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
  3. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Je weet nog niet hoe je cyclus is, dus ik zou zeker elke dag testen, anderels heeft het geen nut. Een streep kan oplopen maar ook ineens knallen, dus dit zegt niks.

4. Demdem

Demdem Lid

27 okt 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Maar dit zegt ook niet dat het al bezig is? Dat ik mijn eisprong kan gaan verwachten? Of zou het nog steeds kunnen zijn dat er weer 2 maanden tussen de ongesteldheid gaat zitten?

5. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Zegt niets inderdaad. Elke dag testen is de enige manier :) succes

6. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Dat kan inderdaad... Zou dagelijks testen, of wachten tot je cyclus wat korter gaat worden. Streepjes op een ovulatietest kunnen op en af gaan, dus dat zegt niets over of je ovulatie er al aan komt

7. Demdem

Demdem Lid

27 okt 2017
    8
    1
    3
    Vrouw

Wat denken jullie hier van?

Feem vindt dit leuk.
  8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ziet er posi uit :)
    Niet met eerste ochtendurine getest?

9. Demdem

Demdem Lid

27 okt 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Nee met het 2e plasje :p ! Wanneer is mijn eisprong dan ongeveer? Binnen 2 dagen? Dat zou dan wel betekenen dat mijn cyclus deze maand dus hetzelfde is als voor mijn zwangerschap!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja klopt, overmorgen uiterlijk je eisprong :)

Deel Deze Pagina