Hoi dames ik heb gister een zwangerschapstest van Kruidvat gedaan ik ben 4 weken geleden gestopt met de pil en nog niet ongesteld geworden ik heb wel al 2 weken lang gevoelige borsten en voel me zwanger tenminste zo voelde het ook bij mijn dochter maar goed gister dus getest en na afleestijd een paar minuten erna kwam er dit streepje zien jullie het ook of geld dit dan niet zal over een paar dagen weer testen bedankt alvast liefs.
Haha ja ik zie een licht streepje, hoop dat ie mooi oploopt de komende dagen. Voorzichtig gefeliciteerd!
kruidvattestjes drogen tegenwoordig heel langzaam op. Als het streepje er op afleestijd zichtbaar is en daarna donkerder opdroogd is het positief. Ik zie em duidelijk en kan zien dat de test nog niet opgedroogd is. Ik denk dus wel te weten waarom jij nog niet ongesteld bent geworden hihi. Hopelijk loopt ie snel duidelijk op
Aangezien je net bent gestopt met de pil kan de test ook reageren op je lh hormoon. Even wachten of hij duidelijker is geworden over een paar dagen. Dan pas zal ik je feliciteren
Dit kan idd!! Maar ik vind het streepje daar eigenlijk iets te duidelijk voor, ik zie m namelijk zonder inzoomen op mijn telefoonschermpje. Hopen dat ie oploopt!