Hey meiden! Gisterenochtend eindelijk positief getest na ruim een week overtijd te zijn. Streepje was niet even donker als het 1e streepje, maar toch echt wel zichtbaar! Moet ik me zorgen maken dat het streepje niet super donker is? Hebben jullie verder nog tips? Het is mn eerste zwangerschap! Lieve groetjes, M.
De teststreep is bijna nooit even donker hoor, dat is pas rond 7 weken als het al net zo donker wordt, dus maak je geen zorgen, en GEFELICITEERD!
hier ook een lichter streepje dan de teststreep, proficiat hoor meid! geen zorgen maken maar op zoek naar een leuke vk/ gyn voor de intake geniet er van!
Hoi Miertje Van harte met je zwangerschap Indd geen zorgen maken, een streepje is een streepje Ik had voor de zekerheid nog een Clear blue digital test gedaan, wilde het gewoon even zien staan dat ik zwanger ben . Dat is toch een rare gewaarwording als je het ziet staan. Vandaag weten wij het al 2 weken dat we zwanger zijn, maar geloven doe ik het nog steeds niet Geniet er van
ligt er denk maar net aan hoe snel je hormonen verdubbelen.. bij mij met 3 dagen overtijd een test met controle streep donkerder dan teststreep.. komt ook niet vaak voor denk ik! gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik zou zeggen geniet er lekker van! Ik had 7 december getest en was ook positief.. Lichte streep was het. En na een paar dagen had ik opnieuw gestest en het was donker! Dus maak je maar niet druk & geniet ervan..
Hoeveelste ronde was dit? Ik moest ook 9 dagen wachten op mijn posi test toen maar was wel ronde 1 dus ik wist niet wanneer ik mijn ei had...
oh hahaha was van mijn inmiddels 1,5 jarige dochter hahahaha.. Nou dan zal je ei gewoon later zijn geweest hoor!!!
ik denk dat je ei later is geweest! was bij mijn 2e zwangerschap ook, terwijl ik altijd netjes op tijd ongesteld was. testte ook pas 9 dgn overtijd positief! houdt er wel rekening mee, dat je dan nu waarschijnlijk wel 9 dgn minder ver zwanger bent! ik werd met de echo ook precies 9 dgn terug gezet! xxx
Je bent niet enige! Had ik ook, afgelopen woensdag voor 1e getest en kreeg vage streepje, dus afgelopen vrijdag nog keer getest en het werd duidelijker! Vanmorgen ook weer getest voor zekerheid en het werd nog steeds duidelijker maar toch niet even donker. Gefeliciteerd met je eerste zwangerschap! Goed ervan genieten!
Gefeliciteerd! Ik had jou topic nog helemaal niet gezien. Geniet ervan en op naar de intake, controles en echo's :
Een streep is een streep idd! Mijn twee strepen waren met 4+6 overigens wel even donker, maar dat zegt niks!