droge huid ineens

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door oostende, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo..

ik heb een vraagje,,,,heb al enige tijd een gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn...heb meerdere symptonen die er op lijken.
    maar sinds een aantal dagen heb ik een droge huid en normaal heb ik dit niet.zou dit een teken kunnen zijn van een beginnende zwangerschap of kan dit erbij horen?verder heb ik elke avond een zeurderige gevoel in me buik die lijken op ongesteldheid maar toch net iets anders en af en toe steekjes...en opgezet.....mijn temp is al een dikke week hoger als mijn normale temp zou dit er allemaal op kunnen wijzen?ik wacht met testen op mijn nod en dat is de 23e februari....heb vorige maand en afgelopen maand alleen maarbruinverlies gehad en geen menstruatie dit heb ik vorig jaar ook meegemaakt 2 maanden achter mekaar en toen bleek ik in juni zwanger te zijn maar ben gewoon bang voor teleurstellingen na die miskraam en al 4 jaar bezig zijn...kunt u mij misschien zeggen of die droge huid er ook van kan komen?het is zomaar een vraag hoeft me geen zekerheid mee te geven.....

onzekere RR

2. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    kan ik misschien een antwoord krijgen?/

liefs RR

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Oostende,

een droge huid zegt eigenlijk niets over een eventuele zwangerschap. Je ziet wel eens dat zwangere vrouwen dit hebben door de hormonen, maar dar is vaak wat later in de zwangerschap. Dus daar zou ik niet mijn hoop op vestigen. Verder kunnen de andere symptomen wel eventueel bij een zwangerschap horen, dus nog heel even afwachten tot je kunt testen. En maar hopen dat de symptomen niet alleen van je cyclus zijn...

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina