Voorzichtig hoop op zwangerschap

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Happy83, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Hoi Allemaal,

Ik ben voorzichtig aan het hopen op een zwangerschap. Afgelopen maanden heb ik een vrij regelmatige cyclus van 30-31 dagen. Normaal heb ik voordat ik ongi wordt last van bruine afscheiding en heb ik last van krampen. Deze maand heb ik daar helemaal geen last van. Alleen klein beetje last van witte/gele afscheiding. Ik heb de laatste week wel veel last van opgezette buik. Heb het gevoel dat ik soms uit elkaar plof. Ik heb gisteren een test van KV2v5 gedaan en deze was negatief. Wat denken jullie zou ik te vroeg hebben getest? De kwaaltjes zijn zo anders dan voorgaande maanden.

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi happy

je hoort best vaak dat vrouwen pas na hun nod positief testen;)
    mijn zus kent iemand die pas na 3 weken positief testte
    en geen bloed geeft moed he;)

3. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Hoi Jesje,

Ja ik heb het ook al eerder gehoord maar die onzekerheid is toch vervelend. Inderdaad geen bloed geeft moed! Ik zal toch maar gewoon moeten afwachten. Dinsdag ben ik jarig misschien dat ik wel een heel leuk verjaardag kado ga krijgen?!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik hooop het voor je!!:)

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het zou kunnen dat je te vroeg getest hebt, maar als ik je banner zo zie dan was gisteren dus je NOD. Zou wel gewoon rekening ermee houden dat je ongi word.. Succes en duim voor je dat je over een paar dagen toch een positieve test hebt!

6. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik ben nu 6 dagen na NOD en test ook nog steeds neg. Ik weet niet of je aan de pil was en wanneer je gestopt bent, maar het kan ook zijn dat je cyclus erg onregelmatig is. Zo dhoop ik nu niet meer op een zw. schap, maar dnek ik gewoon dat dit een hele lange ronde wordt :x

7. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik ben in december gestopt met de pil na ruim 10 jaar gebruik hiervan. De eerste maanden had ik een erg onregelmatige cyclus. De laatste 3 maanden zit ik steeds op 30-31 dagen. Ik heb vanmiddag weer een test gekocht (CB) en zal morgen testen. Hopelijk is deze dan positief en anders denk ik inderdaad dat het een lange ronde wordt.

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

En?? al getest?

Hoop voor je dat ie positief is!

9. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ik heb hetzelfde probleem. negatieve test maar geen ongi.
    ik snap er eerlijk gezegt niets van

10. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik heb gisterochtend getest (CB). Helaas weer negatief.
    Verder nog geen tekenen (bloeding) van ongi. Wel erg last van onderrug, en daar heb ik normaal bij ongi geen last van. Zo nu en dan heb ik last van krampjes in mijn onderbuik en ook last van darmen. Maar daar heb ik anders ook best veel last van. Ik wacht wel weer een paar dagen af en dan zien we het wel.

Deel Deze Pagina