Eerste tekst ..mijn fatsoen zegt niets doen...maar aan andere kant... straks krijgt zij mijn uren miss wel.... en dan ? Tweede tekst Tis ook niet dat ik haar bij onze baas wil verraden. ..dat stond al in begin post ...maar meer van...zal ik aan vragen of ik dr moet feliciteren... En jah... ik vind t voor de baas ook lullig als t straks betekend dat ze wel zwanger is.... dat maakt t lastig.. Je verdraait je verhaal lekker, vind je zelf ook niet?? Weet je hoe we dit soort mensen op mijn werk noemen? Ratten! Dat je er überhaupt over na moet denken om je collega te verraden om er zelf beter van te worden zeg. En lullig voor je baas? Vrouwen baren nu eenmaal kinderen. Daarom worden ze ook met een baarmoeder geboren. Maar je hebt hier voldoende duidelijk gemaakt dat het jou echt niet om je baas te doen is, maar dat je het vooral lullig voor jezelf zou vinden.
Dat zou echt lullig zijn En daarbij komt; je hebt geen idee óf ze wel zwanger is. Misschien was ze gewoon overtijd en wilde ze voor de zekerheid een test doen, of voelde ze zich al een tijd niet lekker, of is ze zwanger en had ze bloedverlies ofzo.... Het is niet aan jou om je daarmee te bemoeien . Zoiets hoort ze zelf te vertellen.
Ooooohhh nou snap ik 'm!!!! Uit je eigen topic van 15 juni gekopieerd en geplakt. Je wil zelf misschien een 3e kind. Huis moet groter, misschien duurder, misschien iets meer werken! Dus je overdenkt een collega die wellicht een kinderwens heeft te naaien. Terwijl je zelf wellicht de wens voor een derde kind hebt, een groter huis nodig hebt maar dan meer uren moet werken om dat te kunnen bekostigen. Meid, ik denk dat je je baas niet voor je collega moet waarschuwen, maar voor jezelf. Relevante tekst gekopieerd uit het topic van Piri Piri op 15 juni: Ik weet t soms gewoon ff niet. Miss helpt t als ik t van me af typ...... Al sinds geboorte van de 2e voelde ik al snel de wens voor een 3e...... Neemt niet weg dat mijn wens voor 3e sterk blijft. De vraag is. Kan ik het aan.... Ook willen we gaan verhuizen... dus eenn kamer extra is dan wel handig dus huis moet iets groter. Miss dus duurdee.dus miss iets meer werken ..Komt bij dat ik bijna 36 ben... dus kan ook geen jaren meer piekeren. Ik ben stapel op mijn kinderen maar t onrustige gevoel van kinderwens blijft maar knagen. What to do....
Bah wat achterbaks zeg! Dat deze gedachte uberhaupt al in je op komt zegt al veel over wat voor een soort mens jij kan zijn. Ik hoop dat jouw collega (zwanger of niet) een verlenging met meer uren krijgt.
En op 20 juni schreef je nog een wens te hebben voor een 3e? Dus JIJ mag nog wel een kinderwens hebben, maar je collega niet? Toppunt van hypocrisie! Misschien moet je collega je baas maar inlichten over je stiekeme derde kinderwens! EDIT: of is er een kans dat jij flink jaloers op haar bent, omdat zij mogelijk zwanger is en jij niet? Dat zou namelijk je hypocriete denkwijze enigszins wel verklaren........
Piri piri, laat het topic sluiten. Je maakt met je tweede post echt geen goede beurt, al had je dat met je eerste ook al niet gedaan... Te kansloos dit, laten wij vrouwen elkaar op de werkvloer ook nog even gaan naaien door elkaars zwangerschappen bekend te maken voor contractverlengingen....
Nou je hebt in je openingspost je antwoord al gegeven. Je fatsoen zegt niks doen. Dus je antwoord is niks doen. Je weet niet eens of ze zwanger is. Draai de rollen eens om een denk na over hoe jij het zou vinden als je collega jouw test gevonden zou hebben en er mee naar de baas rent omdat zij graag jouw uren wil hebben.. Als je zo graag meer uren wil zoek je een andere baan waar je meer kan krijgen
Dit is toch niet serieus? Als ik een werkgever was zou ik heel blij zijn als je me dit zou vertellen. Weet ik gelijk hoe je in elkaar steekt, achterbaks portret.
Ik ben het met de anderen eens. Wat een gemeen achterbaks gedoe zeg!!! Wauw! En dat je nu ineens zegt of je niet zeker weet of je haar moet feliciteren en dat je het lastig voor je baas vindt als ze wel zwanger blijkt te zijn daar trapt niemand in.
Oei piri piri... niet z'n fijn topic dit. Het zijn natuurlijk niet jou zaken, het is echt niet fair om hier wat over te zeggen, niet tegen jouw college nog tegen je werkgever. Als ik jouw baas was zou ik je een waarschuwing geven en bij nog z'n geintje je op straat zetten. De uren gingen meteen al naar de collega.
Afwachten an als ze zwanger blijkt te zijn en ze is klaar om het te vertellen, heel blij voor haar zijn.
Hallo reltopic. Als ik een test zou vinden zou ik alleen maar heel nieuwsgierig zijn of m'n collega zwanger is, en zo ja zou ik d'r een grote knuffel geven en feliciteren
Ik denk echt dat het haar niet om meer uren gaat hoor! Het gaat haar denk ik juist meer om het feit dat haar collega mogelijk weer zwanger is en zij niet. Jaloezie. En uit wraak dan tegen de baas willen zeggen..... Lees haar vorige topic maar eens over haar vreselijk grote wens voor een derde kind waarbij ze zeer sterke emoties voelt....... Topic van nauwelijks 2 weken geleden! I rest my case.........