Hey jellybean1976! Hey jah leuk joh! Ik heb 26 oktober me eerste echo. SPANNEND! Ik voel me af en toe een beetje trillerig, duizelig en last van opvliegertjes. last van me darmpjes en heel erg moe. En jij? SUCCES meiden! X Kelly
jeeeej ik ben echt zoooo blij nu eerst de 10 weken door komen veilig en ik heb echt verder nergens last van joh alleen pijn aan me borsten een beetje moe maar verder neej nix ( maar zech k maar niet te hard ) ik ben echt op dit moment de gellukigste vrouw
sorry die 2 testen die je heb gedaan heb ik zo vaak positief gestest tewijl ik niet zwanger was. meschien is het echt beter om 2 voor 5 te doen. ik heb daar nooit verkeerd mee gestest!
Ik heb ook met de KV met + vals posi gehad. Alleen is deze wel erg duidelijk.. Dus van mij af al een voorzichtige gefeliciteerd Zal toch voor de zekerheid de kv 2 voor 5 euro proberen !
die heb ik gedaan die van 2 voor 5 euro van kruidvat dat is te zien op de 2e foto niet de eerste die was van gisteren maar die van vandaag mett plusje is eigen merk plus heb ik nog die van clear blue gedaan die van wel niet zwanger ook zwanger dus
allereerst van harte gefeliciteerd crazydaantje!! Maar meiden hoe betrouwbaar is de nieuwe predictor test? Want je heb 2 verschillende soorten 1 normale en 1 die je 4 dgn voor je NOD kan doen (die crazydaantje) ook heeft gedaan....je gaat me toch niet vertellen dat ze alle 2 vals testen!
dat is 1 ding wat zeker is ik heb 4 verschillende testen gedaan en alle 4 waren ze positief dus mij maken ze nie meer wijs dat ik niet zwanger ben hahahaha
hahahaha nee jij bent zo zwanger als het maar kan daar is geen twijfel over mogelijk Maar ik ben wel eens benieuwd of alle 2 de predictor testen vals positief geven