Ik ben 4 dagen voor mijn menstruatie. Had vanmorgen een ovulatietest gedaan,had geen zwangerschapstest in huis. En die was dik positief. Vanmiddag een test van kruidvat gedaan en na een uurtje een 2de streep! Zal het dan toch? Ik hoop het zo! Wie heeft dit nog meer gehad?
Als de tweede streep pas na een uur is ontstaan zal dit hoogstwaarschijnlijk een indroogstreepje zijn. Hoop natuurlijk wel dat daar deze ronde nog verandering in komt
Na 5 minuten moet je er al niet meer op kijken... Ik zou gewoon over een paar dagen nog een test proberen.
Ok nou morgen weer n testje doen. Ik wil een foto er op zetten maar dat lukt me niet. Maar het is echt een duidelijke streep.
Ik had dit ook en iedereen zei nee kan echt niet onmogelijk nou het bewijs loopt hier rond Shaun zat gewoon in mijn buik, nu bij de 2e stond hij er gelijk op
ik denk 100% dat je zwanger bent...mijn zwangerschapstesten van kv5 zijn altijd omowit zelfs na uren, komt geen kleur tevoorschijn behalve de C
die van kruidvat zijn echt *** testen.. ik mag het niet zeggen, maar ik heb al meerdere malen vals positief gehad.. maar als het een duidelijke is dan zou ik zeggen dat t wel kan.. over paar dagen nog maar een keer proberen.
Ik was altijd heel positief over de kruidvat testen maar ik heb vorige week al meerdere streepjes gehad (binnen de afleestijd) maar ze worden niet duidelijker.... Morgen mijn nod dus ben benieuwd... Als ik jou was zou ik pas overmorgen weer testen dan moet ie echt al duidelijker zijn. (Al doe ik het zelf ook iedere dag... )
Hier op 11 DPO een testje gedaan, dacht eerst niets te zien, na 20 minuten ging ik 'm in het licht bekijken en zag een heeeeel licht streepje, kreeg 'm niet op de foto. Dus ging er van uit negatief. (Weet ook niet of dat lijntje er meteen al stond of echt pas buiten de tijd). Met 13 DPO weer getest en toch echt zwanger. Kreeg toen ook een licht streepje, maar wel 1 die je goed zag.
Bij mij werden ze ook pas na dik 10 min zichtbaar. Durfde toen ook niet te juichen, maar was toch echt zwanger. Het zou een indroog streep kunnen zijn, maar mijn testen bleven toen ik niet zwanger was echt omo wit. Ik duim voor je!! Anders gewoon een duidelijke clear bleu kopen
Mijn kruidvat testjes zijn altijd omo wit geweest als ik niet zwanger was. Je mag het niet als positief beschouwen, maar als er echt geen HCG is lijkt het me dat er ook na een uur geen streepje komt. Zou gewoon nog een testje doen, en hopelijk heb je dan sneller een streepje!
Bedankt voor alle reacties. Als ik weer heb getest laat ik het jullie weten. Nu hopen op een goede uitslag!