Hallo allemaal, Ik ben bijna 12 weken zwanger en ik heb al enige tijd last van een erge druk op mijn blaas,net of ik om de 5 min moet plassen,en als ik dan ga komt er maar een paar druppeltjes uit?ik heb geen blaasonsteking....teminste zo voelt het niet..waar kan dat aan liggen? Liefs D.
Ik denk toch een blaasontsteking. De pijn die je normaal voelt is er niet als je zwanger bent. Daarom zijn er zoveel verwaarlozingen bij zwangerschappen van de blaas. Ik zou gelijk een monster naar de HA brengen.
Ik heb het ook steeds maar geen blaasontsteking. Ik vind het ook anders dan een blaasontsteking. Maar moet zo nodig steeds. De beeb ligt er denk ik op.
heb het ook hoor. vooral 's nachts. wordt ik wakker met een zere buik, zo nodig moet ik. ook al ben ik een uur daarvoor nog geweest. overdag ook vaak hoor maar dan geen buikpijn gelukkig. heb mijn urine al laten onderzoeken en die was schoon, dus geen blaasontsteking. Denk inderdaad ook dat de kleine er op drukt..
Zo heb ik het ook precies. 's Nachts heb ik er buikpijn van. Overdag niet, maar dan moet ik soms na een paar slokken drinken. Soms is het een paar dagen minder, dan weer heel erg. Ligt er denk ik echt aan hoe erg de beebs erop drukken.
Ik heb het ook en ook hier geen blaasontsteking. Voel soms echt letterlijk een beweging van de baby op mijn blaas: een trapje of draaien. Geeft kort dan echt een naar gevoel van enorm te moeten plassen. Vooral als ik naar de W.C. geweest ben heb ik dan een trekkerig en pijnlijk gevoel in mijn buik.
Voor de zekerheid wel even laten checken op blaasontsteking, maar ook ik liep af en toe om de 5 minuten en toch niks aan het handje, D'r wordt gewoon extra druk op uitgeoefend nu, dus ja... Bereid je maar vast voor: wordt alleen nog maar erger,
Hoi, Ik heb dat vanaf het begin al. Nu nog steeds. En geen blaasontsteking hoor. Al twee keer getest, maar ik zou het wel laten doen voor de zekerheid. Sterkte
had ook in het begin van mijn zwangerschap , dat ik heel erg vaak naar de wc moest , daarna weken geen last van gehad maar nu sinds kleine 2 week heb ik er weer last van , komt omdat de kleine minder ruimte krijgt in de baarmoeder en daarom maar lekker op mijn blaas drukt.. hahaha .. nu moet ik zelfs nachts uit om te plassen terwijl ik anders NOOIT eruit hoefde..
Ik heb het ook, idd echt een ruk op die blaas. Mn gyn zegt dat ik blaastraining moet doen Dus de eerste dag het plasgevoel 2 min proberen tegenhouden, daarna 4 minuten, dan 6,.. geen uren natuurlijk maar je mag niet onmiddelijk naar de wc rennen want dan gaat je blaas klein blijven en geeft ie bij de minste vulling prikkels naar je hersenen om ze te legen.
Hier ook zo eentje. Ik ben nu 15 weken en nu begin ik echt wat last te krijgen van m'n blaas. Vooral als ik even wandel heb ik het gevoel dat ik nodig moet plassen. Volgens mij is er toch iemand op m'n blaas aan het drukken. Leuk is het niet en het trekkerig gevoel herken ik ook! M'n blaas gaat het goed te verduren krijgen dat heb ik nu al door. Maar ik meld het ook wel. Just to be safe zeker. Maar tot hier toe geen blaasontsteking. Dus eerder een mini mensje dat een feestje geeft in m'n buik.
Ik heb er ook heel erg veel last van! En idd als ik plat lig doet het meer zeer dan kan ik haast niet overeind komen. En als ik me wil omdraaien in bed dan kan ik wel door me bed kruipen. En ik heb geen blaasonsteking ben er nog op getest. Volgens me vk is het doordat de baby zo zwaar is in gedaald. Ik hoop dat het allemaal gauw voorbei is. Groetjes
Dat is maar goed ook zeg, dat je je blaas traint door het een beetje op te houden! Ik moet soms zo vaak dat ik geen zin meer heb hihi