Ik zie ook alleen een vage grijze streep Wat kosten die Hema-testen? Het is idd een dure hobby. Als ik dit forum lees krijg ik wel eens het idee dat sommige dames standaard iedere maand een paar keer testen.
ik had gewone matcare testen ,..waren super goedkoop en had ze online besteld, betaald en binnen no time per post thuis 3 stuks 3, 99 via L10 .nl http://www.l10.nl/mat-care-zwangerschapstest-strip-stuks-p-120.html
Klopt, ze kosten niet veel maar ze zijn naar mijn mening niet handig: je moet eerst in potje piesen en dan strip erin zetten. Ik vind modelletje Clear Blue handiger. Ik snap eigenlijk niet waarom die dingen zo duur moeten zijn.
Jammergenoeg nog niet zo veel ervaring met die testen. Ik lees steeds weer verschillende dingen. De een is gek van de clear blue, een ander wil alleen Etos terwijl nummer 3 Kruidvat kiest. Misschien moet ik maar eens een voorraadje aanleggen voor het geval ik een keer mag testen 8)
Als je zweert bij kruitvat (dat doen veel mensen) zweer je dus ook bij hematesten. Ze zijn nl hetzelfde. Dat is het enige wat ik ermee wil zeggen..
Dat benik helemaal met lies eens.. ik hoor vaakdat mensen met kruidvat testen omdat die gevoelig zijn...dat bleek bij mij dus ook.. toen ik met Hema (kruidvat) [positief testte teste ik met CB digi en CB normaal hartstikke negatief, maar dit was voor NOD.. na NOD teste ik met CB wel Positief.. (ik had ze nog in huis vandaar de vele testen..hihi)
ik heb wel eens in de rats gezeten omdat kruidvattest mij ook zo'n streepje gaf (en wilde niet zwanger zijn) en hele nacht zitten turen. Was gewoon negatief hoor. Hoor dat vaker van kruidvat/ hema/ trekpleister-testen. Die geven gemakkelijk een positief idee terwijl het een schaduwlijntje is... Hoe is het nu Jolanda? Nog steeds niet ongesteld?
hier ben ik nog niet ongi geworden nee maar de test was niet duidelijker geworden dan dat dus ik ga er ook maar vanuit dat dat negatief is..
he jolanda, ik heb precies hetzelfde als jij: mijn ouders zagen ook een vaag lijntje..ik loop bij gyn en die willen dat ik na een week overtijd nog een keer test, en als ik dan niet ongi ben, krijg ik hormonen om ongi te worden... ik ga dus maandag weer testen, maar de mijne zag t zelfde uit als de jouwe, ik pa en ma zagen allen ene vaaglijntje..