JA die zijn echt nuts, maar er schrijven meiden van over de hele wereld ook nederlanders, maar die worden gewoon meegesleurd in die gekte hahahaha. Daisy het is op fertilityfriend.com, maar volgens mij kun je het forum alleen lezen als lid, als je net lid wordt krijg je volgens mij een maand gratis, maar wil je daarna mee blijven, schrijven dan moet je betalen. En die is tegenwoordig niet goedkoop, toen ik lid werd had je eenmalig bedrag voor een lifetime membership, maar dat hebben ze niet meer, er bleven teveel mensen hangen zeg maar Maar mocht je dat bewegende zooitje interessant vinden hier is de link hahahaha: http://s121.photobucket.com/albums/o232/heather_moline2000/?action=view¤t=video001.flv?t=1169865169 Mocht ik meer van die bizarre dingen treffen zal ik ze door spelen naar jullie
loller de lol, ik ben dus gaan kijken... ik ga niet meer uit m'n deuk geraken vandaag! Je moet er maar opkomen he. En het moet idd leuk blijven. Ik dacht dat ik helemaal obsessed was!
Geweldig! Mocht ik ooit wat vinden gooi ik het onder dit kopje, kunnen we lachen, jeetje wat een stelletje geobsedeerden!Dacht dat ik erg was!
Hahahahahahaaaaa..... Kom niet mee bij, wat een interessant filmpje. Wie doet zoiets denk ik dan meteen ? Nou dan vallen wij hier allemaal nog mee. Liefs, Bibu !