Vraagje over zwangerschapstesten van deze site

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marloesje, Jan 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Ik heb op deze site zwangerschapstesten besteld (die 3 voor 3,99) Er staat bij dat ze heel gevoelig zijn en al vanaf 4 dagen voor de NOD te gebruiken zijn. Wat zijn jullie ervaringen?
    Het liefst ga ik natuurlijk meteen zaterdag testen of kan ik beter wachten tot volgende week dinsdag (mijn NOD)

2. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Hoi Marloes,
    Je kan ze voor je nod gebruiken, maar dan heb je nog wel kans op een positieve test terwijl je wel ongesteld wordt. Dan is er wel een bevruchting geweest, maar geen innesteling. Daar moet je wel rekening mee houden als je voor nod test! Eigenlijk kan je beter erna testen (maar goed...hou ik me ook niet aan, vanmorgen getest, negatief)

3. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord. Wat jammer dat jij negatief getest hebt....wie weet....zolang je nog niet ongesteld bent.....ik zal voor je duimen!

4. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Dank je wel ;)

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Het is denk ik ook beter te wachten tot je NOD, weet dat dat soms heel erg moeilijk is maar kan grote teleurstellingen voorkomen.

Ik duim voor jullie !

6. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Dat is waar.....maar inderdaad heeeeeeeeeeel moeilijk!
    Voor jou wordt het ook spannend, ik zal voor je duimen!

7. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Dankjwel, ik vind het zelf ook heel erg moeilijk maar lees hier zo vaak hele verdrietige verhalen over meiden die heel vroeg positef gestet hebben en dan toch alsnog ongesteld worden.

8. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    hmmm, nou dan kijk ik het nog even aan. Misschien kan ik dan toch maar beter wachten tot m'n NOD.

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    k heb voor me nod getest met test van matcare was toen licht posi staat in album.

groetjes en succes

10. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    en als je je NOD niet precies weet ivm onregelmatige cylcus?

Ik wil woensdag een test gaan doen, maar ik weet ook dat de kans er inzit dat ik gewoon een keer een hele lange cyclus heb.

Groetjes Sabine

11. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi Marloes

Ik zit met hetzelfde.... Kan eigenlijk niet wachten maar heb wel eens eerder te vroeg getest. Een keer positief maar na 2 weken toch ongesteld geworden en de rest van de keren altijd negatief. Het gekke is dat als het negatief is ik het toch niet geloof want ik heb toch te vroeg getest? Typisch geval van jezelf voor de gek houden.

Succes Zal voor je duimen!

12. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Erg zijn we hé. En het mooiste is dat ik dat ook eigenlijk wel weet. Maar om de één of andere rede hoop ik hier dan volmondig te horen dat het gewoon kan en dat je dan ook het liefst nog zekerheid hebt.....hihihi Nou, ik zie wel wat ik doe zaterdag. Weet wel voor 90% zeker dat ik m'n ei eerder heb gehad (2 dagen)....dus dat scheelt dan weer ;) Als ik dan zondag zou testen is het al bijna m'n NOD.
    Dit is ook de eerste ronde voor ons, maar voorheen met mijn spiraaltje had ik ook een kortere cyclus dan 28 dagen.

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ook in de gebruiks aanwijzing van onze testen staat dat je beter kunt wachten tot je NOD

14. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi het is idd wel slimmer als je wacht tot je nod maar bij sommige testen staat idd dat je vanaf 4 dagen voor nod al posi kan testen al verschilt dat heel erg per persoon want de een maakt sneller hcg aan dan de ander.
    en als je voor je nod test kan je evengoed nog ongi worden daarom raad bijna iedereen aan om of op je nod of nog beter paar dagen daarna te testen.

groetjes

15. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Dus...zou mijn negatieve matcare test van vandaag dan nog positief kunnen zijn op 1 februari? Ik denk steeds...ze zijn zo gevoelig, daar zou heus wel iest van te zien zijn als ik wél zwanger zou zijn!

16. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Ik heb clomid gehad. Had 1 follikel op vrijdag de 19e die op springen stond. Op zondag was deze waarschijnlijk gesprongen (echo gehad) Op dinsdag zaten er nog 3 die allen op springen stonden. Door al die hormonen is mijn cyclus volledig van slag. Kan wel wat advies gebruiken. Wanneer zal ik testen? 14 dagen na de 1e vermoedelijke eisprong?

17. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    sorry :oops: dat was niet waar het hier om ging :oops:

18. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja hoor dat kan heel goed!

19. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Dabk je natasa, je geeft me weer een beetje hoop!

20. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Ik zal voor je duimen meid.....zolang je nog niet ongesteld bent, is er nog hoop!

Share This Page