Ik heb op deze site zwangerschapstesten besteld (die 3 voor 3,99) Er staat bij dat ze heel gevoelig zijn en al vanaf 4 dagen voor de NOD te gebruiken zijn. Wat zijn jullie ervaringen? Het liefst ga ik natuurlijk meteen zaterdag testen of kan ik beter wachten tot volgende week dinsdag (mijn NOD)
Hoi Marloes, Je kan ze voor je nod gebruiken, maar dan heb je nog wel kans op een positieve test terwijl je wel ongesteld wordt. Dan is er wel een bevruchting geweest, maar geen innesteling. Daar moet je wel rekening mee houden als je voor nod test! Eigenlijk kan je beter erna testen (maar goed...hou ik me ook niet aan, vanmorgen getest, negatief)
Bedankt voor je antwoord. Wat jammer dat jij negatief getest hebt....wie weet....zolang je nog niet ongesteld bent.....ik zal voor je duimen!
Het is denk ik ook beter te wachten tot je NOD, weet dat dat soms heel erg moeilijk is maar kan grote teleurstellingen voorkomen. Ik duim voor jullie !
Dat is waar.....maar inderdaad heeeeeeeeeeel moeilijk! Voor jou wordt het ook spannend, ik zal voor je duimen!
Dankjwel, ik vind het zelf ook heel erg moeilijk maar lees hier zo vaak hele verdrietige verhalen over meiden die heel vroeg positef gestet hebben en dan toch alsnog ongesteld worden.
en als je je NOD niet precies weet ivm onregelmatige cylcus? Ik wil woensdag een test gaan doen, maar ik weet ook dat de kans er inzit dat ik gewoon een keer een hele lange cyclus heb. Groetjes Sabine
Hoi Marloes Ik zit met hetzelfde.... Kan eigenlijk niet wachten maar heb wel eens eerder te vroeg getest. Een keer positief maar na 2 weken toch ongesteld geworden en de rest van de keren altijd negatief. Het gekke is dat als het negatief is ik het toch niet geloof want ik heb toch te vroeg getest? Typisch geval van jezelf voor de gek houden. Succes Zal voor je duimen!
Erg zijn we hé. En het mooiste is dat ik dat ook eigenlijk wel weet. Maar om de één of andere rede hoop ik hier dan volmondig te horen dat het gewoon kan en dat je dan ook het liefst nog zekerheid hebt.....hihihi Nou, ik zie wel wat ik doe zaterdag. Weet wel voor 90% zeker dat ik m'n ei eerder heb gehad (2 dagen)....dus dat scheelt dan weer Als ik dan zondag zou testen is het al bijna m'n NOD. Dit is ook de eerste ronde voor ons, maar voorheen met mijn spiraaltje had ik ook een kortere cyclus dan 28 dagen.
hoihoi het is idd wel slimmer als je wacht tot je nod maar bij sommige testen staat idd dat je vanaf 4 dagen voor nod al posi kan testen al verschilt dat heel erg per persoon want de een maakt sneller hcg aan dan de ander. en als je voor je nod test kan je evengoed nog ongi worden daarom raad bijna iedereen aan om of op je nod of nog beter paar dagen daarna te testen. groetjes
Dus...zou mijn negatieve matcare test van vandaag dan nog positief kunnen zijn op 1 februari? Ik denk steeds...ze zijn zo gevoelig, daar zou heus wel iest van te zien zijn als ik wél zwanger zou zijn!
Ik heb clomid gehad. Had 1 follikel op vrijdag de 19e die op springen stond. Op zondag was deze waarschijnlijk gesprongen (echo gehad) Op dinsdag zaten er nog 3 die allen op springen stonden. Door al die hormonen is mijn cyclus volledig van slag. Kan wel wat advies gebruiken. Wanneer zal ik testen? 14 dagen na de 1e vermoedelijke eisprong?