Ik heb meestal een korte cyclus (24dgn) Met die cyclus zou ik vrijdag/ zaterdag ongesteld moeten worden. Ik ben nu nog niet ongesteld. Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen dan zou ik nu 1 dag overtijd moeten zijn. Ik heb er net een test tegen aangegooid maar niks noppes nada! Had een uur of 3 niet meer geplast of gedronken. (KV 2 voor 5) Ik heb wel al sinds vrijdag zere tepels, maar dit heb ik ook wel eens als ik ongi moet worden. Kan ik het mentaal tegen aan het houden zijn? toch niet zo lang, en ik ben er voor mijn gevoel tot maandag niet mee bezig geweest... Misschien een MA? iets anders. Ik wordt er in ieder geval gek van! :x
Dag Mara85, Misschien blijft je menstruatie wat langer weg omdat je gestresst bent of een griepje onder de leden hebt. Het kan ook best zijn dat je te vroeg was met testen. Soms geeft zo'n test pas na een week overtijd positief aan. Groetjes, Ramona
Hi Mara85, als je te veel stresst, dan blijft je ongestelheid weg of het gaat helemaal niet weg. Als ik gestresst ben, dan ben ik meestal zelfs 2 weken te laat en af en toe blijf ik zelfs 2 weken langer dan normaal ongesteld. Dus, het kan zijn dat het komt door je stresst. Nog even geduld en laat weten wat de uitkomst is. Succes.
hoi het zou ook kunnen zijn dat je eisprong veel later is, Ik heb namelijk ook altijd een cyclus van 22dagen tot max 26 maar nu dus pas een ei op, ja dat weet ik eigenlijk niet en ff ook niet dus afwachten. Hopelijk weet je snel meer.