zwangerschapstest ik weet het niet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door paars, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    ik heb vandaag een zwangerschaps test gedaan.. en ik weet het niet.. dr kwam in principe toen ik de test deed en hij ging werken een streepje maar trok gelijk weer weg.. je kon heel vaag zien waar het streepje zou moeten staan.. normaal gesproken zou het streepje roze tot paars moeten worden.. maar dit was heel erg licht eigenlijk gewoon wit.. je kon het amper zien. ik liet mijn vriend zien en die zei zelfs van hee daar zou het streepje normaal gesproken komen te staan..

Wat moet ik hier nu van denken? en ik heb geen idee wanneer ik kan testen ben erg onregelmatig en ik dacht gewoon waag het er eens op..

of heb ik de test verkeerd gedaan ofzo? het was trouwens een da drogist test

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Je vriend zei het goed. Op die plek had het streepje gekleurd gestaan als er hcg was gevonden en de test positief had geweest.

Een wit streepje zoals je het omschrijft is helaas negatief!

Over een aantal dagen nog een keer proberen!

Succes

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    wat raar dan dat je dat ziet! heb dat nog nooit bij een test gehad! vond het ook zo vreemd dat er eerst wel een streepje kwam! nou we proberen het gewoon weer over een paar dagen:)

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hoi hoi

ik heb ook een keer een test van de DA gedaan 2 in een pakje.. toen ik hem in het potje deed en de test begon te werken kwam er ook een streepje voorbij flitsen die ging ook meteen weer weg ook zag ik een raar lijntje maar dat was een indrooglijnje.. dus die test gebruik ik niet meer.. wil je geen valse hoop geven maar ik werdt gewoon ongi.. maar meschien over een paar dagen nog een keer proberen..

-xxxx-

5. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Nou jaaaaa, wat toevallig!!
    Ik heb gisteren ook een da test gedaan en hier PRECIES hetzelfde verhaal!
    Hij begon te werken, we zagen allebei heel even een streepje verschijnen en daarna was ie weer weg. Uiteindelijk de test in het licht gehouden en er was echt geen streepje meer te bekennen. Ik vond het zo raar...

Ik probeer van het weekend nog eens maar dan een ander merk hoor.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ikzou pver 2 daagjes een nieuwe test doen en dan kruidvat 2 voor 5 euro ..

7. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

ik zou idd ook morgen ofzo die van kruitvat doen, 2 voor 5 euro die hebben iig nooit van deze valse streepjes

Deel Deze Pagina