Gister in een wat donker toilet een kruidvat twee voor tien euro test gedaan. Direct na de test leek ik niet te zien op het toilet. Toen ik van het toilet af kwam en een min of vijf later nog eens keek in een andere ruimte zag ik ineens wel een licht streepje. In de bijsluiter staat aflezen na twee min. Het was trouwens geen ochtendurine en zat gister 12 dgn na cryo terugplaatsing. Ik gebruik geen pregnyl. Alleen estradiol en utrogestan. Deze hebben geen invloed op hcg testen.
Er staat ook altijd dat je niet mag aflezen na X minuten. Wat is dat bij deze test? En heb je een foto?
Deze geeft na een tijdje valse strepen. Als er binnen de tijd niets stond dan is hij negatief. ik zie trouwens zowieso geen lijntje.
Ik zie wel een vaag lijntje maar als deze testen vaak vals posi geven zou ik hem niet vertrouwen na de afleestijd. Misschien vandaag nog eens over testen met kv2v5 test?
De kruidvat twee voor vijf waren op vandaar dat ik deze had genomen. Ik heb met de twee voor vijf trouwens ook al vaker "valse" streepjes gehad. Binnen de afleestijd. In de gebruiksaanwijzing van deze staat af te lezen na twee min en voor 10 min
Ik heb geen ervaring met deze testen. In het echt zie je zonder moeite te doen een tweede licht blauwe streep. Op de foto is het minder duidelijk.
Deze testen geven bijna altijd na afleestijd een tweede streep of je nu zwanger bent of niet. Er is in dezen dus maar een advies. Opnieuw testen en dan niet met een plustest. Doe desnoods de CB Digitaal met wekenindicator. Succes, ik hoop dat je zwanger bent!
Mijn gevoel zegt ook dat het negatief is. Ik verwacht dat de test 12 dgn na tp cryo duidelijk moet zijn ook met middag urine. Wat belachelijk dat deze na 5 min dan al valse streepjes geeft. En als ze er zo om bekend staan waarom mogen ze nog verkocht worden? Ik test morgen opnieuw
Ik zie inderdaad een vaag streepje, maar zie in temp kaartje ook dat je temp gezakt is en je ongesteld geworden bent. Dus denk helaas dat dit geen positieve test is.
Zie nu dat dit een oud kaartje is die ook op de 21e begon.. uiteraard duim ik dst je morgen een duidelijke streep hebt!
Is inderdaad een oud kaartje. Met de utrogestan is je temp sowieso hoger. Zegt dus niets. Daarom temp ik nu ook niet
Lief.... Na bijna twee en een half jaar en aantal behandelingen in zkh zou een positieve test geweldig zijn.
Ik heb alleen pennenstreepjes gehad op deze testen als ze negatief waren. Bij zo'n streep verscheen er bij mij op andere testen ook een hele lichte streep.
Hoe oud was je cryo? 3 of 5d? Want dan ben je 15dpo of zelfs 17dpo. En dan zou je toch wel een knaller mogen verwachten op een k2v5. (En ws ook op deze plustesten, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee)
Ik heb deze test in mijn vorige cyclus gedaan en die bleef toen echt omo wit, geen indroogstreep te zien. Op 11 dpo was deze test wel positief bij mij deze maand ik zie een vaag lijntje op jouw test en ga hard duimen dat deze echt is