Ovulatietesten& onregelmatig werken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Modra, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hoi!

Deze ronde wil ik beginnen met het gebruik van ovulatietesten. Ik heb een heel zootje zwangerschapstesten besteld van Z&K waar op staat dat ik het beste tussen 10 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds kan testen. En iedere dag op hetzelfde tijdstip.

Maarrr... Ik werk onregelmatig. Ik heb diensten van 7.30-16.30, 10.30-19.30& 13.00-22.30. Zijn er meer dames die onregelmatig werken en ovulatietesten gebruiken? Hoe doen jullie dat? Of meiden die goede tips hebben hoe ik dit het beste kan doen? :)

Ik kan overdag niet gemakkelijk op werk testen. Wat eventueel wel zou kunnen is als ik een late dienst heb om 21.00 op werk testen. Worden de resultaten dan minder betrouwbaar? Of valt dat wel mee?

Ennn... Gezien ik helemaal nieuw ben hiermee. :p Hoe doen jullie dat, klussen jullie op voorhond als de eisprong er een beetje aan komt om de dag? En als jullie een positieve ovulatietest hebben? Wanneer klussen jullie dan?

Haha, sorry als het een onoverzichtelijk topic is geworden. :p Hoop dat iemand me een beetje kan helpen! :)

2. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Gewoon testen op je werk stop hem dan in je portomonee of hoesje van je mobiell zodra je thuis ben plakken bij de rest, zo hou je de zelfde tijden aan meis. Moet lukken lijkt me

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik werk ook onregelmatig en test dus soms op mijn werk. Naar de wc gaan moet ik sowieso... Dus zorg ik dat ik een staafje mee kan nemen en daarbij een bekertje (gewoon vanuit de tas in mijn broekzak)... De uitslag lees ik dan later wel af.

Qua tijden; ik test pas 2 x op een dag als het streepje begint op te lopen. Door veel gebruik van deze testen ben ik hier vertrouwd in geraakt. Ik heb bijvoorbeeld ontdekt dat ik vaak in de avond positief test als die in de ochtend bijna positief is. Is dit niet zo dan test ik alleen in de ochtend. Kan soms wel een uur verschillen... Is niet zo erg.

Op een gegeven moment leer je je cyclus ook steeds beter kennen :)

Deel Deze Pagina