Zwangerschapstest in/na 'ronde 1'

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door annick1984, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohh ja dan is het een ander verhaal :D spannend!!

2. Pimmie

Pimmie Lid

28 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vandaag de predictor early gedaan, maar die gaf een horizontaal (heel licht dun) streepje.. Niet verticaal zoals er in de bijsluiter staat.. Dit streepje verdween na een minuutje ofzo.. Weet iemand wat dit inhoud?

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italiƫ

Dit klinkt als het doorlopen van de kleurstof van de test. Is heel normaal! Sommige andere testen (van zwanger en kids bijvoorbeeld) worden echt helemaal roze en naarmate de test meer doorloopt verdwijnt dat en blijft er daarna wel of geen streepje staan..

4. WonderZonnetje

24 jul 2011
    73
    0
    0
    hi meiden

ik heb 9-2 me laatste pil geslikt omdat we graag zwanger willen worden van een tweede kindje
    ik vind het allemaal weer super spannend
    mijn dochter is nu bijna 2 jaar en toen we zwanger probeerde te worden van haar ging het allemaal heel gek want ik stopte in april met de pil en 20 augustus had ik een positieve zwangerschaps test zonder ongesteld te zijn geweest! (op mijn ontrekkingsbloeding na dan na het stoppen)op dag 100 van me cyclus testen ik positief
    ben dus heel benieuwd hoe het deze keer zal lopen :)

xx wonderzonnetje

5. Pimmie

Pimmie Lid

28 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @key: bedankt voor je uitleg! Geeft in ieder geval wat duidelijkheid:)
    @wonderzonnetje: zou super voor jullie zijn als het weer zo snel raak is:D spannende tijden he!?
    Ik wacht nog steeds op een positieve test of ongesteldheid.. Zit nu op 6 dagen nod..

6. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Is dat normaal, dat je al na 1 dag je onttrekkingsbloeding krijgt? Dat duurde bij mij de gewoonlijk 3 dagen (zoals altijd bij mijn pil-week-stop)

Heb inmiddels 3 keer onveilig geklust, dus moet nu sowieso eerst wachten tot rond 21 maart (wat een week na mijn oude 22 dagen zou zijn; tenzij ik eerder al ongesteld wordt).

7. XmoonlightX

Annick, vraagje...je geeft aan nu wachten tot 21 maart... Hoe weet je dat dan je nod is? Je bent toch net gestopt met de pil??

8. WonderZonnetje

24 jul 2011
    73
    0
    0
    @pimmie, spannend hoor! wanneer ga je weer testen?

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik denk dat ze bedoelt dat ze dan haar eerste test gaat uitvoeren als ze nog niet ongesteld is geweest. Lijkt me idd ook niet dat ze weet dat haar nod dan is. Tenminste, als ik haar onderschrift lees dan neem ik aan dat ze weet dat haar cyclus niet gelijk regelmatig is. :p

En Annick, ik zou als ik jou was om de dag gaan klussen, aangezien je niet weet wanneer je eisprong precies is, tenzij je ovulatietesten doet natuurlijk!

10. XmoonlightX

Nee daarom vraag ik het ook...omdat ze zegt dat ze drie keer geklust heeft en nu gaat wachten tot 21 maart....lijkt mij niet slim als je nog niet weet wat je cyclus is, daarom...;)

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb geen idee of dat echt normaal is eigenlijk. Heb de pil maar 1,5 jaar geslikt en heb hem ook vaak doorgeslikt. Naar de keren dat ik wel een stopweek inplande had ik ook de dag erna al die bloeding. Heb ook een keer gehad dat ik net voor mn stopweek de pil was vergeten en toen de volgende dag gelijk ongesteld werd.

12. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Bij ons is het nog "klussen op de gok". En we zullen het tot aan 21 maart nog wel vaker doen ;)

Ik heb 2 keer een ovulatie test gedaan, beide negatief. Maar zolang je je cyclus niet weet is het "testen in het duister". En las bij een 2e soort OVUtest dat je beter rond 12 uur 's middags kon testen? En heb het 2 keer rond 20.00/20.30 gedaan...

Daarnaast ga ik er ook niet vanuit dat het bij ons de eerste keer gelijk raak is, maar als ik een week na mijn oude ONG datum nog niet ONG ben geworden en een zwangerschapstest negatief is, dan weet ik dan dat ik nog niet zwanger ben. (Maar dan weten we in ieder geval wel waar we dan staan :))

Dat bedoelde ik ermee.

13. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Vanmorgen (zonet) weer even een ovulatietest gedaan, en nu kwamen er 2 streepjes! (foto's komen straks in andere topic)

Nu alleen dit: het test streepje was niet net zo donker als het controle streepje.
    Moet ik nu vanavond weer testen of morgen rond de zelfde tijd?

Enne.. wanneer extra gezellig maken ;) ?

14. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Vanavond nog een x testen anders kan je hem mislopen en dat zou onwijs jammer zijn! Toch zou ik het alvast vanavond gezellig maken aangezien het zaad wel langer kan overleven! En een x extra klussen kan geen kwaad.

Succes

15. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Bij deze de testen.

Bijgevoegde bestanden:

16. XmoonlightX

Daarom vroeg ik het ook,zou zomde zijn als je nu stopt met klussen...gewoon om de dag doen is mijn advies:D

En qua testen, nog doortesten totdat je een duidelijke streep hebt, deze is licht..maar wie weet over een paar dagen!

17. Pimmie

Pimmie Lid

28 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch gister avond ongesteld geworden.. En hevig ook! Op naar de volgende ronde..

18. WonderZonnetje

24 jul 2011
    73
    0
    0
    Aaa pimmie wat balen!!
    Dikke knuffel

Xx

19. XmoonlightX

Balen pimmie!!

Ik test altijd om 18 uur echt positief is denk ik bij iedereen verschillend..

20. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    #40 annick1984, 4 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
    Mijn testen van vandaag geven info die ik niet echt snap.. De 123 test is veel donkerder als die van de kruidvat, maar de controlestreep is helemaal niet donker..
    Verder zijn ze er alleen maar lichter op geworden ipv donkerder.. (getest om 11.45 en 17.15) En de test van de Kruidvat geeft ook een andere kleur weer als die van 123thuistest..

Vaag...

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina