Maandag m'n NOD... Heb twee testen van de action liggen... Iemand er ervaring met deze testen... Wanneer kan ik t beste Ermee testen???
Het beste is natuurlijk op of na je NOD Maar dat wilde je natuurlijk niet horen Heb geen ervaring met de Action-testen. Hopelijk kan iemand anders je vraag beantwoorden!
Ik had donderdag mijn nod. Ben nu nog niet ongesteld. Gister en vanochtend getest met de action. Maar het tweede streepje lijkt voor gedrukt bij mijn testen. Ben benieuwd hoe het bij jou is.
Heb ook een topic geopend. Wie wil er mee turen. Maar het hoeft bij jou natuurlijk helemaal niet zo te zijn hoor! Misschien test je wel mooi positief! Het lijntje bij mij is heel erg licht. Moet echt turen. Vanochtend weer dus bij mij is hij waarschijnlijk echt voorgedrukt.
Ik heb gisteren in de middag (absoluut geen sterke urine) op NOD getest met action en met kruidvat en allebei dezelfde knallende test. Van action kleurde sneller. Na 1 minuut stond er een duidelijke streep.
Zijn prima testen! Zou wel pas op je NOD zelf gewoon testen, hoe moeilijk dat wachten ook is! Of voor dat geld zou je eventueel morgen misschien al een testje kunnen wagen.
Volgens de gebruiksaanwijzing kan je er 4 dagen voor je nod mee testen, ik testte er zelf pas 2 dagen voor mijn nod positief mee en dan nog heel licht, terwijl ik met kv 2v5 4 dagen voor mijn nod een redelijk duidelijke streep had
Mijne waren altijd omo wit.... Beste is idd pas op/ na je nod, omaar het kan vier dagen voor de nod..het gevaar is dat je een streepje kan krijgen, maar toch ongesteld wordt ( dit is bij alle testen) Ach en om de prijs hoef je het niet te laten
Ik vind het prima testen. Heb nooit een vals streepje gehad. Voor nod geen ervaring mee. Maar een vriendin teste positief 3 dagen voor NOD.
De ervaringen met deze testen lopen zeer uiteen. Ik heb wel eens lichte streepjes gehad op deze testen en niet zwanger. Toen ik wel zwanger was reageerden hij bij mij niet zo snel als andere testen. Maar idd voor de prijs hoef je het niet te laten. Het is iig erg verschillend per persoon. Kijk even goed in het licht of er een licht voorgedrukt streepje op staat.. dit heb ik wel eens gehad, maar ook vaak niet. Ik heb een heel vaag streepje op deze test vandaag, ik wist het pas zeker toen hij opdroogden. Ik weet het niet.. we zullen het zien Iig veel succes, ik hoop voor je dat je een duidelijk positieve test krijgt.....
Jeetje zeker wisselende ervaringen... Het is zeker verleidelijk om vanavond of morgen al een test te doen, voor die 75 cent
Prima testen, 4 dagen voor nod al een lichte maar duidelijke streep....kruidvattest was echt nog turen ! Succes
5dgn voor NOD een mega tuurstreepje (moest t omhulsel weghalen) daarna steeds duidelijker...maar bij geen zwangerschap altijd omowit
Ik heb eens een vage streep gehad nog voor de eisprong. Toen ik zwanger bleek was action test duidelijker dan kv.