Stom stom stom... vanochtend weer een testje er tegenaan gegooid en deze is lichter dan die van vrijdag... Wel donkerder dan die van nod testdag... Iemand ervaring mee? Maak me namelijk wat zorgen! Ik ben nuh 5.6 week zwanger, ik heb de vorige keer een miskraam gehad rond deze periode. Vandaar ook mijn extra zorg Alvast bedankt, Liefs Jo
@jo1984 we lopen precies gelijk zie ik. Ik had in het julitopic ook al gereageert, ik heb dit inderdaad in mijn vorige zwangerschaps ook gehad en dit was helaas geen goed teken. Ik hoop dat jou urine vanochtend gewoon minder geconcentreerd was dan die van vrijdag en het daaraan ligt. Ik snap je bezorgdheid, zeker als je al eens een miskraam gehad hebt. Ook ik ken die angst. Ik heb gelukkig geen testen meer in huis, anders deed ik er ook weer 1, daar ken ik mezelf te goed voor. Voor nu: misschien maar beter niet meer testen en ervan uit gaan dat je gewoon zwanger bent. Als het niet goed is kun je er toch niks aan veranderen. Hopelijk zit het gewoon hartstikke goed meid!!
ook ik kan hier niet zo goed nieuws over melden . ook mijn test werden lichter en was net zover zwanger als jouw, helaas is het bij mijn ook fout gegaan. het kan zijn dat je gisteren meer gedronken hebt en dat , dat de rede is dat je urine minder geconcentreert is geweest en het dus gewoon nog goed zit..... het kan dus nog 2 kanten op
hadden jullie ook verdere tekenen dat het niet goed zat dan? Ik verlies nl geen bloed, heb nog steeds zere (.)(.) en ben moe...
ik had nog geen bloedverlies toen de testen lichter werden, moest bloedprikken (moest sowieso omdat ik onder behandeling was) en toen zagen ze dat het hcg van 77 naar 12 was gezakt. 2 dagen na die uitslag begon ik te bloeden.
in het begin voelde ik alles nog maar wet wel langzaam minder, dat het bij ons zo is gegaan wilt niet zegen dat het bij jouw ook fout is he .. het blijft gewoon lastig . dit is ook een van de rede,s waarom ik een test doe en daarna niet meer je word er alleen maar onzeker van
trouwens heb je de zelfde zwangerschapstest gebruikt als de vorige keren want dit kan ook nog een verschil zijn he
Inderdaad, er nu niet al meteen van uit gaan dat het bij jou ook verkeerd zit. Je bent nu gewoon nog zwanger!!
inderdaad en het engiste wat ik daar aan kan toevoegen blijf genieten, want als het goed gaat is het zonden dat je een aantal weken gewoon niet heb genoten omdat je denkt dat het niet goed zit
Testen zeggen niets hoor. Bij mijn ma s bleven ze knal die testen. Dus ook daarvan kan je niets zeggen. Je bent gewoon zwanger altijd nog!
Nogmaals bedankt voor jullie reacties! Ik heb dezelfde test gebruikt; sensitest, de goedkope kartonnetjes zeg maar. De streep is nu net zo donker als de controle streep, alleen vrijdag was hij donkerder. Grrr had ik nou maar niet getest. Het was de bedoeling dat hij me rust zou brengen de komende dagen... Liefs
Wat mij hielp: verloskundige bellen. En die zei dan op hele rustige toon dat als ik niet bloedde en geen krampen had, ik gewoon (´gewoon´....) zwanger was. Ik heb je nog niet gehoord over krampen en bloed, dus ik zie het stralend in! Gefeliciteerd, je bent zwanger. En: in het begin schommelt je HCG nog heel erg. Dus inderdaad, een iets lichtere test op zich zegt nog niet zoveel. Sterkte met je geen zorgen maken...
hey hey denk gewoon dat je urine minder geconcentreerd is geweest..ik bedoel vrijdag getest?? Toen was die donkerder...we zijn nu 4 dagen verder...dan had hij echt lichter moeten zijn volgends mij...bedoel als de strepen even donker zijn is dat toch goed? Je bent hartstikke zwangerrrr
haha ik voel me zo'n stressige doos Wel lief dat jullie allemaal de moeite nemen om te reageren en me moed in te praten! Ik heb idd geen krampen of bloedverlies, dat hou ik mezelf ook maar voor. Mja die test he De mk is nog maar kort geleden en zit nog vers in mijn geheugen. Vanaf overmorgen ga ik proberen te genieten! Liefs
Tijdens deze zwangerschap (ben inmiddels al aardig eindje onderweg) heb ik ook lichtere testen gehad. Bij mij zat er ook wel verschil tussen merken. Inmiddels ben ik over 2 maanden uitgerekend, dus geen bloed geeft moed!!! Snap je onzekerheid heel goed. Bij mij is het voor deze zwangerschap ook al is mis gegaan, toen werden de testen ook lichter, dus dacht nu ook dat het mis was. Ik duim heel hard mee
mijn vriendin had dit ook, ze teste op 6 weken ook nog eens en die was ineens een heel pak lichter dan de vorige testen. Ze was ook in paniek maar er was niets aan de hand
Ohja ik heb het trouwens ook al eens eerder gehad...maar ik zag ze echt met de dag lichter worden...Toen ging het mis.. Ik had trouwens donderdag getest, knalposiief( T streep donkerder dan C) en vandaag was de test no steeds positief...alleen nu waren de T en de C gelijk...mijn urine was ook lichter...ook valt me op als ik bijv cola drink mijn urine donkerder is.. Nee meid geen zorgen!
meid, doe voor de zekerheid nog een testje vandaag of morgen! Als deze net zo donker is is echt niks aan de hand!! Ik snap je onzekerheid want bij mij werden de testjes steeds lichter (niet zo donker als controlestreep hoor, dus dat biedt zeker hoop voor jou!) en eindigde ook in een vmk... maar zo donker als bij jou zijn ze toen nooit geweest! Ik zou me neit al te veel zorgen maken meid maar snap het helemaal hoor! ps: Bij een MA blijven de testjes uiteraard even donker; lichaam signaleert niet op tijd dat het niet goed is.
hoeft niks te betekenen hoor,bij mij waren de testen echt donker en kreeg toch uit het niets een mk ik heb zelfs de hele maand na mijn mk gewoon duidelijk getest terwijl ik dus niet meer zwanger was dus ik zou mij niet teveel hechten aan die testen,je bent gewoon hartstikke zwanger meid en misschien had je die vrijdag gewoon wat meer geconcentreerde urine,of de test was gewoon anders waardoor hij donkerder uitslaat zolang je geen helderrood bloed ziet,zou ik me geen zorgen maken