zwangerschapstest ineens lichter...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jo1984, Nov 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Joepie december! Nog 1 dag en dan heb ik het 'gered'! Hier had ik de vorige keer mijn mk.

Heb net toch maar even de gyn gebeld. (loop bij de fertiliteitspoli)
    Een positieve test is een positieve test. Niet druk maken was haar boodschap. Het zijn van die fabrieksdingen (haar woorden;) ) en dan is er wel eens iets met de kleurstof.

Mocht er weer iets zijn mag ik altijd bellen! Het zijn van die lieverds daar!

2. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Bij mij is het ook tot 2 keer toe met 6 weken misgegaan. Maar ik heb er alle vertrouwen in, het gaat goed dit keer. Bij ons beiden!! :D

Wat fijn dat ze zo lief zijn bij de fertpoli, ik ben ook onder behandeling geweest, niks dan lof over die mensen. Je bent dan wel in een ziekenhuis, maar er is daar gewoon zo'n andere sfeer dan in de rest van het ziekenhuis.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik las ooit eens ergens (volgens mij op freya) Dat na een aantal weken er zoveel hcg is dat de testen het niet goed aankunnen en soms een lichter resultaat geven oid. Dus dat je niet moet schrikken als je met een week of 6 een iets lichter resultaat krijgt.
    Anders is het natuurlijk als je testjes opeens wazig worden ipv duidelijk...

Ik zou zeggen no swet;)

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Heeee dames ik ben ook 6 weken hoor ;);) hhihih
    Ennuh bij mij ging het vorige keer met 5 weken mis, gelukkig zijn we daar al overheen!!

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    leuk trouwens alle 3 op 18 juli!!;)

Share This Page