Hi allemaal, Wie kan en wil even meekijken/meedenken? Op 9 september eerste dag laatste menstruatie, op 26 en 27 september positieve ovulatietesten en op 3 en 4 oktober wat bloed verloren. Ik ben bekend met lange cyclussen en heb (vermoedelijk) een lange lf, dit is de laatste ronde voor mm. Vandaag cd 38. Ik heb veel last van mijn linker eileider en ben telkens misselijk, waardoor ik toch weer een test heb gedaan. De eerdere waren tuurstrepen van kv 2 voor 5 euro. Nu maar eens even een andere test gepakt waarmee ik een erg lichte streep lijk te zien. Te licht voor de deze termijn lijkt me, maar ik maak we wat zorgen. Wat denken jullie..?
Dan was je ei uiterlijk de 28-29e en zit je nu op 18-19 dpo. Voor 18-19 dpo is de test veel te licht. Daarbij geeft deze test wel eens valse streepjes. Ik zou even een ander merk doen.
lf mag ook maar 10-18 dagen zijn volgens mij dan zit je nu op nod of 1 dag na nod. Dan zou je m duidelijker verwachten.
Je moet inderdaad wel goed kijken, ik had als eerste deze test ook en bij mij was die ook heel vaag, volgende dag met ochtend urine de kv 2 voor 5 euro en die was wel erg duidelijk. Misschien toch nog maar een keer proberen met de kv 2 voor 5 euro en anders is clear blue ook heel duidelijk ( wel het liefste met ochtend urine) Ik ga iedergeval voor je duimen.
Heb heel veel slechte ervaringen gelezen over de + testen van KV, zou de test niet als positief beschouwen en morgen testen met een andere test! Hopelijk krijg je morgen een hele mooie positieve test