Meiden, Wat zeggen jullie? http://www.mijnalbum.nl/Foto-SJ6D8AOL.jpg Ik weet het niet. Ik heb 4 testen gedaan bij alle 4 een licht streepje, maar ben zo bang dat ze alle 4 een indroog streep laten zien.... PFFF ik ben zoooooooo onzeker! Liefs
Ik vind het zo moeilijk te geloven want als ik deze tets bekijk... http://www.mijnalbum.nl/Foto-4SIBKUCM.jpg Zie je als je heel goed kijkt een licht streepje...
Denk weld at je zwanger ben, anders wacht je nog 2 dagen ofzo, en test je met een hele andere soort test.
CB heeft meer HCG nodig lees ik weleens. En de streep is gewoon blauw dus geen indrooglijntje. Dus echt positief hoor . Wanneer was/is je NOD?
Zwanger! De cb digi met conceptieindicator kan 4 dagen voor NOD, staat ook op de bijsluiter. Bij mij was hij toen ook posi, misschien een idee? Maar na 4 testen ben je echt zwanger hoor, gefeliciteerd
ik zal het even in het kort proberen uit te leggen... mijn cyclus was normaal tussen de 27 en 29 dagen, ineens kreeg ik een cyclus van 47 dagen, ben naar de Huisarts geweest en hij vertelde mij dat mijn cyclus deze keer weer normaal kon zijn. Dus wat heb ik nou gedaan, ik heb mijn korte en lange cyclus berekend zodat we beide konden klussen op de vruchtbaare dagen. Mijn Nod van mijn lange cyclus is 5 maart. En van mijn korte cyclus is 17 februari.
Ik twijfel zo erg, ik ga zo even de ass van de ha bellen om te vragen of zij ook nog willen testen, gewoon voor mijn zekerhied.
ik heb de ass van de ha gesproken zei zegt een licht streepje is ook een streepje en ze zegt als 4 testen laten zien dat je een streepje hebt dan lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat 4 testen een indroog streepje laten zien, ze zegt dus als je hier een test komt doen zal die het zelfde aan geven en ben je ook bij mij 10 euro kwijt. Tja dus ik ben zwanger, nu alleen het besef nog...
Anders doe je voor je eigen gemoedsrust de cb digi, kont netjes " zwanger" in te staan + hoeveel weken, geen twijfel meer mogelijk. Al zou ik niet twijfelen bij 4 mooie testen Nogmaals gefeliciteerd meid!
Ja lijkt me een goed idee, die test die aangeeft hoeveel weken je zwanger bent. Was het geplant of niet? Gefeliciteerd trouwens
Ja wij zijn bezig voor een 3de kindje! Ik mag morgen een afspraak maken bij de vk voor over 3 weken een echo!