Nou hoe goed bedoeld ook... Zal net een vage bekende achter je staaan, daar zit ik echt niet op te wachten binnen de kortste keren weet het halve dorp dat je een test gekocht heb.
Zelf zou ik het ook niet echt erg vinden. Was vriendelijk bedoeld waarschijnlijk. Al zou ik, moest ik kassierster zijn, nooit een opmerking durven geven daarover. Je weet inderdaad nooit in welke situatie de persoon zit
Heb 't ook mee gemaakt bij de kruidvat. Mevrouw wenste me succes, vond 't eigenlijk wel heel lief Vind t niet erg als iemand zo'n opmerking maakt. Maar iedereen is natuurlijk anders.
Die vage bekende die achter je staat kan toch ook gewoon de test zien liggen op de band??? Dan kun je denk ik beter online bestellen toch?
Daarom kocht ik ze nooit hier in het dorp, was altijd bang voor opmerking of bekenden... Ook al bedoelen ze het goed, ze kennen je situatie niet, dus kunnen ze beter hun mond houden. Als iemand condooms koopt zeg je toch ook niet, veel plezier ermee!
Verkopen ze die ook al bij de Action joh je kunt er ook echt van alles krijgen. Maar goed ik denk dat hij het zo niet bedoelde echter hoort hij wel zijn snater te houden Het zijn nu eenmaal geen gediplomeerde drogisterijen
ik had een keer alleen een zwtest bij de kv, vroeg die man, wil je er een bonnetje bij. Dus ik zeg heel adrem: krijg ik m'n geld terug als ie niet positief is konden we beiden om lachen
Had ik ook na de 2de mk. De mevrouw verontschuldigde haar omdat ik alleen wou weten of de hcg uit mijn lichaam was. Nu vraagt ze me elke keee hoe het gaar en de onderzoeken in het ziekenhuis. Helaas weet ze ook hoe het is. Maar ze bedoelen het goed maar niet zo tactisch
Hij bedoelde het vast goed. Ik had het zelf denk ik alleen maar lief gevonden. Al wil je natuurlijk wel zoiets zo snel mogelijk afrekenen, in de hoop dat je geen bekenden ziet.
Ach......mijn moeder kreeg laatst van een mannelijke verkoper (jonge jongen) bij de Action een dubbelzinnige opmerking over de dweilstok die ze kocht. Dus ik vind dit wel meevallen
Ik vind het gewoon een aardige opmerking van die jongen achter de kassa.. Je kan ook overal een punt van maken...
Daarom dus dat ik het kopen van zo'n dingen haat (maandverband is zo ook een leukerdje). Hoe "lief" hij het ook mag bedoelen, hij heeft geen zaken met wat ik koop. Ik weet weer waarom ik dat maandverband altijd in de supermarkt koop en tussen al het andere gerief prop.
Ach ik zou me er niet druk over maken. Zou het wel grappig vinden. En al zou een bekende achter me staan, het kan me dus geen bal schelen dat iemand ziet dat ik een zwtest, condooms of tampons koop.
Ik vind het wel lief dat hij zo enthousiast was en later bedacht misschien vind je het wel niet leuk en dat toch nog probeerde te brengen. Hij bedoelde het goed en vind het al heel wat dta een jonge jongen er zo over nadenkt . En hoezo geen veel plezier wensen bij het kopen van condooms dat kan toch best .
haha, heeft iemand wel een keer tegen mijn man gezegd. Dat vond ik ook vreemd. Denk ook dat die jongen het in zijn spontaniteit eruit flapte en zich er daarna uit wilde redden. Niet echt professioneel natuurlijk, maar niet verkeerd bedoeld waarschijnlijk.