zwangerschapstest kopen - opmerking kassamedewerker

Discussie in 'De lounge' gestart door giebel, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik ben het met Flerk eens. Zeker met dit soort zaken en wat iemand al noemde ook met maandverband, condooms, e.d.
    Ik haalde de testen dan ook vaak in een dorp verderop en voelde me wat ongemakkelijk. Zeker omdat ik vrij vaak testen moest halen i.v.m. herhaalde miskramen.

Hoe lief het ook bedoeld is doet het mij toch een beetje denken aan die reclame van 'Tina was kosten die condome' Sie sind in sonderangebot'...

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bwoah,... Toen ik een positieve zwangerschapstest had ben ik snel naar de AH gegaan om nog 2 testen te kopen. Verder had ik helemaal niks nodig en ik had die testen met een big smile op de band gelegd zodat iedereen ze kon zien :p

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind het wel schattig eigenlijk. Ik snap dat het niet erg discreet is, maar wel aardig bedoeld iig.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik vind dat een kassamedewerker geen opmerkingen moeten maken over de inhoudt van het wagentje maar moest laatst bij de ah toch ook wel moeite doen om me mond te houden toen een oud vrouwtje pot vaseline en een komkommer kocht. Heb gezwegen maar moest wel erg hard lachen naar de cassiere die het zelfde dacht . Hoop zo dat die combinatie niet bedoelt was voor waar het op leek.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

huh wat dan? ik snap hem niet sorry??? komkommer voor salade en vaseline is toch handcreme??

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Meen je dit serieus? :D

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Omdat de komkommer een beetje groot is helpt de vaseline om 'm erin te stoppen..

In je mond, uiteraard..

8. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen

Je maakt mijn dag :D
    Ik zou spontaan in lachen zijn uitgebarsten om me daarna dood te schamen :D

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

:D zit hier te gieren van de lach

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wellicht niet zo discreet, maar ik vind het ontzettend lief. En zeker vanuit de mond van een jongen, dat die daar aan denkt in plaats van hersendood alle produkten te scannen.
    Ik vind meer hartelijkheid van een kassamedewerker erg prettig.

Ik begrijp eerder jouw reactie niet, je kunt toch antwoord geven ook al is het een wildvreemde? Jij bracht hem ook in verlegenheid... hij was bang dat jij helemaal niet zwanger wilde zijn en dat hij iets oerstoms had gezegd (ik weet niet of je het wel of niet wilt).

11. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Een fijne dag is ook niet altijd een gepaste opmerking.

Stond in een bloemenzaak een rouwboeket te bestellen, afgerekend zegt mevrouw nog een fijne dag vandaag...
    Die zelfde dag ook bij ah een kaart gekocht (sterkte met dit verlies), ze lees het en zegt vervolgens ook, nog een fijne dag..

Ook niet echt gepast..

Ik heb liever dat z'n jongen over mijn zwangerschapstest een opmerking maakt (goed bedoelt natuurlijk) als over een rouwboeket..

12. Helemaal mee eens, ik vind het ook juist erg aardig :)

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nu kan ik helemaal niet meer stoppen met lachen :D

De caissière wenstte die mevrouw vast een héle fijne avond. Hihi

14. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hier ben ik het ook mee eens, inderdaad zeker uit de mond van een jongeman! Super!!

Ik heb zelf ook weleens dat soort vragen gehad, vind het juist altijd leuk en netjes!:)

15. flerk

flerk Niet meer actief

Dit is een specifiek geval. Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoelde toen ik dat zei.

16. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook mee met Flerk, ik vind dat winkelmedewerkers nooit opmerkingen mogen maken over de inhoud van winkelwagentjes.. Wat het ook is, het is gewoon niet gepast en onproffessioneel.. Je weet nooit wat er achter iemand zit, hoe lief een opmerking ook bedoeld is, hij kan heel verkeerd overkomen, zonder dat je het weet.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik sluit me er ook bij aan.
    Het enige dat ze zouden mogen vragen aan mij is of ik er een tasje omheen wil hebben ;)

Deel Deze Pagina