Ik ben het met Flerk eens. Zeker met dit soort zaken en wat iemand al noemde ook met maandverband, condooms, e.d. Ik haalde de testen dan ook vaak in een dorp verderop en voelde me wat ongemakkelijk. Zeker omdat ik vrij vaak testen moest halen i.v.m. herhaalde miskramen. Hoe lief het ook bedoeld is doet het mij toch een beetje denken aan die reclame van 'Tina was kosten die condome' Sie sind in sonderangebot'...
Bwoah,... Toen ik een positieve zwangerschapstest had ben ik snel naar de AH gegaan om nog 2 testen te kopen. Verder had ik helemaal niks nodig en ik had die testen met een big smile op de band gelegd zodat iedereen ze kon zien
Ik vind het wel schattig eigenlijk. Ik snap dat het niet erg discreet is, maar wel aardig bedoeld iig.
Ik vind dat een kassamedewerker geen opmerkingen moeten maken over de inhoudt van het wagentje maar moest laatst bij de ah toch ook wel moeite doen om me mond te houden toen een oud vrouwtje pot vaseline en een komkommer kocht. Heb gezwegen maar moest wel erg hard lachen naar de cassiere die het zelfde dacht . Hoop zo dat die combinatie niet bedoelt was voor waar het op leek.
Omdat de komkommer een beetje groot is helpt de vaseline om 'm erin te stoppen.. In je mond, uiteraard..
Wellicht niet zo discreet, maar ik vind het ontzettend lief. En zeker vanuit de mond van een jongen, dat die daar aan denkt in plaats van hersendood alle produkten te scannen. Ik vind meer hartelijkheid van een kassamedewerker erg prettig. Ik begrijp eerder jouw reactie niet, je kunt toch antwoord geven ook al is het een wildvreemde? Jij bracht hem ook in verlegenheid... hij was bang dat jij helemaal niet zwanger wilde zijn en dat hij iets oerstoms had gezegd (ik weet niet of je het wel of niet wilt).
Een fijne dag is ook niet altijd een gepaste opmerking. Stond in een bloemenzaak een rouwboeket te bestellen, afgerekend zegt mevrouw nog een fijne dag vandaag... Die zelfde dag ook bij ah een kaart gekocht (sterkte met dit verlies), ze lees het en zegt vervolgens ook, nog een fijne dag.. Ook niet echt gepast.. Ik heb liever dat z'n jongen over mijn zwangerschapstest een opmerking maakt (goed bedoelt natuurlijk) als over een rouwboeket..
Nu kan ik helemaal niet meer stoppen met lachen De caissière wenstte die mevrouw vast een héle fijne avond. Hihi
Hier ben ik het ook mee eens, inderdaad zeker uit de mond van een jongeman! Super!! Ik heb zelf ook weleens dat soort vragen gehad, vind het juist altijd leuk en netjes!
Ik ga ook mee met Flerk, ik vind dat winkelmedewerkers nooit opmerkingen mogen maken over de inhoud van winkelwagentjes.. Wat het ook is, het is gewoon niet gepast en onproffessioneel.. Je weet nooit wat er achter iemand zit, hoe lief een opmerking ook bedoeld is, hij kan heel verkeerd overkomen, zonder dat je het weet.
Ik sluit me er ook bij aan. Het enige dat ze zouden mogen vragen aan mij is of ik er een tasje omheen wil hebben