Zwangerschapstest Kruidvat (2 voor €5,-) indroogstreepje??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liedjepiedje, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld.Zij zegt dat het hcg niet meer van de vorige zwangerschap kan zijn. Ze zegt dat het na 6 weken echt wel je lichaam uit is. Ik moet het woensdag goed allemaal aan de gyn vertellen. En dan kan ik direct zien of het echt is. Ze vroeg ook of ik ze woensdag nog even wil bellen hoe het is gegaan. Dat vragen ze altijd... zo lief!

Op de foto zie je mijn eerste test zaterdagavond (bovenste) en de test van vanmorgen....

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    volgens mij ben je ook gewoon zwanger hoor!! overduidelijke streep!!! :)

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    volgens mij ben je ook gewoon zwanger! Dit is volgens mij geen indroogstreep ;)!
    Verscheen die binnen de afleestijd (5 minuten)?
    Alvast een HELE voorzichtige PROFICIAT!
    En ben benieuwd wat de uitslag is bij de vk!

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja meid dit is echt wel geen indroogstreepje meer hoor!!! je bent echt wel zwanger...gefeliciteerd...

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben net in het ziekenhuis geweest. Op de echo was niets te zien. Dus ik heb een bloedtest en urinetest gehad en daarvan heb ik net telefonisch de uitslag gehad.
    Beroerde uitslag.
    De urinetest was negatief. En de bloedtest positief. Ik heb kans dat het dan toch nog een restje is van de vorige zwangerschap. Over 2 weken moet ik terugkomen voor een bloedtest.
    Nou ik ga zaterdag nog testen en dan weet ik waarschijnlijk genoeg. Want dan is hij of sterker of zwakker geworden, dat kan niet anders...

6. Alita

Alita Niet meer actief

aaahhhhh wat een uitslag grr... eigenlijk weet je nog niks nu dan..

Sterkte erme...

Deel Deze Pagina