ik heb vanmiddag een test gedaan met de kruidvat 2 voor 5. Ben nog een beetje ondersteboven van het feit dat er 2 zichtbare lijnen te zien waren....volgens de test zou ik zwanger kunnen zijn. Maar ik vraag mij af in hoeverre deze 'goedkope' test ook echt betrouwbaar zou zijn? Iemand ervaring....?
Heb je een foto? Dan is het wat beter te beoordelen.. En als je de test binnen 5minuten hebt afgelezen is ie gewoon betrouwbaar, hoor!
Heb je een foto van de test? Ik heb met deze testen nog nooit vals positief getest dus ik vind ze betrouwbaar.
Hoi, Ik heb deze ook gebruikt, en ik heb vorige keer een negatieve test gehad, waarna ik ook snel genoeg me menstruatie kreeg. Maar vorige week had ik 2 keer een heel licht positieve test, en ik bleek ook echt wel zwanger te zijn, dus ik geloof wel dat ze te vertrouwen zijn hoor! Gefeliciteerd dus!
Hahahaha DUIDELIJK zwanger hoor! Gefeliciteerd meid!! Deze testen zijn de meest gebruikte hier op het forum
zou het echt zo zijn? ja natuurlijk zie ik ook die 2 lijntjes wel, maar kan het eigenlijk niet geloven Voorheen testte ik met het roze/paarse doosje van kruidvat en sensitest. ik begin gewoon te twijfelen, zou het wel echt zo zijn? Ik heb geen ochtendurine gebruikt dus misschien is ie wel vals... slaat misschien nergens op, maar meiden, dit komt zo onverwachts!
Nou meis, die is wel HEEEEEEELLLLLL duidelijk! Jeetje wat een knaller zeg!! Niet verwacht begrijp ik? Gefeliciteerd meid!
Vals positief is meestal zo'n vaag lijntje dus ik moest wel even lachen toen ik jouw foto zag! Super duidelijk, gefeliciteerd hoor!