haha, moest spontaan lachen bij de test. niet uitlachen , vind het gewoon grappig! tuurlijk ben je zwanger proficiat
Hahaha... ik lees je eerste berichtje en ik denk.. ooh ik ben benieuwd naar de foto, kan ik meeturen. En dan zie ik je foto en dan denk ik: wow! Die kan niet duidelijker! Gefeliciteerd! Maar als je het niet vertrouwd of nog niet zeker bent dan doe je toch nog een test van een ander merk?
hallo meiden, bedankt voor jullie reacties!! zoals jullie moeten lachen om mij, lach ik een beetje om jullie vanmorgen de 2e test maar gedaan, want tja, gister geen ochtendurine, en dacht laten we dat nu maar wel doen. Wellicht is de test dan anders... maar ik hoef jullie denk ik niet te vertellen dat deze nog duidelijker was dan gister. dus ik denk dat ik zwanger ben
inderdaad niet verwacht, maar wel ontzettend welkom!! We zijn beiden nog wel een beetje beduusd, we hebben op onze dochter heel lang moeten wachten en van alles uit de kast gehaald en bij ha geweest. En dan nu zijn we 'ineens' zwanger. We hadden verwacht dat het weer lang zou duren. Dus dit komt als een verrassing, maar wel een hele mooie!
haha ik zat te lezen denk van hmm als het een heel vaag lijntje is is het lastig te beoordelen. tot ik je foto zag, moest wel ff lachen, die is echt duidelijk! duidelijker kan haast niet gefliciteerd!
Oohhh je bent zeker zwanger gefeliciteerd !! Kga straks ook een testje halen ik hoop dat ik ook zoiets ga zien!!!