Hallo! Ik heb jullie advies nodig! Ik heb vanmorgen een testje gedaan, KV 2v5, omdat ik niets zag gebeuren heb ik hem weggegooid voor de 5 minuten voorbij waren... later ben ik toch nog even gaan kijken en er stond een zeer duidelijk streepje... nu weet ik dat hij eigenlijk niet geldig is, maar toevallig had ik nog een test liggen van februari, en die is, zelfs nu nog, omowit... ik heb nog nooit eerder een indroogstreepje gezien bij het testen... wat denken jullie?? is er toch een kansje?? zie de foto in de bijlage... de bovenste is van vanmorgen, de onderste van februari... Bedankt vast!! Groetjes!
Waarom doe je niet gewoon nog een testje? We kunnen nu wel allemaal gaan zeggen wat we denken maar feit is dat je buiten de afleestijd pas het 2de streepje hebt gezien en de test daarmee dus 'ongeldig' is.
Hij lijkt mij ook positief maar als ik in de situatie van TS zou zitten zou ik me toch onzeker blijven voelen tot ik nog een testje gedaan heb...
Ik had precies t zelfde paar dagen voor nod...paar dagen later werd de streep duidelijker en eerder zichtbaar. Ik zeg dus GEFELICITEERD!!
Bij mij duurde het ook ietsje langer dan de precieze 5 minuten en ik ben toch ook echt zwanger. jouw streep is behoorlijk duidelijk, als het echt een tuurstreepje was geweest is het nog een ander verhaal. mocht je nog twijfelen kun je over een paar dagen nog eens een test doen, kans is groot dat hij sneller duidelijk en donkerder wordt dus gefeliciteerd!
Lijkt me onwaarschijnlijk dat deze vals positief is maar ik heb ik gekkere dingen gezien hier. Ik zou nog eens testen als ik jou was.
Dank Allemaal voor jullie reactie! Heb weer een beetje hoop gekregen, ik ga morgenochtend nog een keertje testen, en dan blijf ik er bovenop zitten tot de 5 minuten om zijn!! Mijn NOD is morgen of zaterdag, ben er niet helemaal zeker van... Meestal heb ik een paar dagen ervoor (2 a 3 dagen) al wat roodverlies, maar nu dus nog niks, en ik voel me de hele week al raar... Als ik toch nog ongi word dan verwacht ik uiterlijk vandaag het eerste rood slijm... dus dat wacht ik nog wel even af en dan morgenochtend nog een testje... pfff ben er wel een beetje beduusd van... we zijn al zo lang bezig en zouden net de MMM in gaan (eerste bloedprikken al gehad) dus dit zou wel echt een kadootje zijn!!
Positief! Mijn eerste test heb ik ook weg gelegd omdat ik na 5 minuten niks zag. Na 25 minuten toen nog een gekeken en toen was er een duidelijke streep te zien. Ik durfde het toen niet te geloven maar zie nu mijn banner . Gefeliciteerd meid!
Als je niet te veel gedronken hebt zou je vandaag nog wel een test kunnen doen. Ik heb nog nooit zo'n duidelijke test gezien na 5 minuten, maar helaas geeft dit geen zekerheid. Zolang er geen bloed is, is er altijd nog een kans. Spannend hoor, ik duim voor je! Zou fijn zijn als je de mmm niet in hoeft.
Van harte! Deze is hartstikke positief! Je hebt 'm misschien wel pas na afleestijd gezien maar hij zal er vast wel binnen de afleestijd verschenen zijn anders was ie niet zo donker geweest!! En tuurlijk voor je eigen gemoedsrust nog een testje doen, puur zodat je kan zien hoe snel het streepje verschijnt want zwanger ben je naar mijn idee zeke!