Zwangerschapstest kruidvat ervaringen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Onbekendx, 10 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onbekendx

    Onbekendx Nieuw lid

    10 dec 2019
    4
    2
    3
    Hallo,

    ik heb nu 3 keer de test van 2 voor 5 van kruidvat gedaan. De eerste twee waren helemaal wit. Bij de laatste kwam er binnen 5 minuten een heel licht grijs streepje. Je moet wel echt goed kijken. Het streepje is wel echt grijs en niet licht roze.
    Is dit een voorgedrukt streepje?
    Hebben meer mensen een licht grijs streepje gehad met deze test?
    (Ik heb geen afbeelding)
     
    debby25 vindt dit leuk.
  2. Meissie1001

    Meissie1001 Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ja helaas. Heb ik wek eens gehad als voorgedrukt streepje. Moet echt roze zijn helaas.
    Sorry
     
  3. Yes2019

    Yes2019 Lid

    30 jun 2019
    51
    18
    8
    Vrouw
    heb je zo een casette test gedaan van de kruidvat? ik had ook zo een zelfde casette gedaan, zat ook heel erg te twijfelen, was het nou grijs, was het nou roze, het was in ieder geval heel licht... Maar paar dagen daarna heb ik andere tests gedaan (4 dagen early vd action en de clear blue digital) en die wel meteen aansloegen :) dus grijs / of heel licht roze met zo een cassette kan wel zwanger betekenen...
     
  4. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik heb het vorig jaar gehad. Toen ik hem uit de verpakking haalde zag ik al een grijze streep. Toen ik de test deed werd hij roze het is dus gewoon voorgedrukt. Als hij niet roze word kan je er vanuit gaan dat hij niet positief is. Hoop dat je nog iets te vroeg bent met testen en als nog positief test.
     
  5. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Voor mij never nooit meer, wat de meeste vrouwen ook zeggen. Afgelopen zaterdag, een hele mooie test, maar ik geloofde het gewoon niet, test voor 11 dpo.. dus gewoon vals positief. En dat is niet de eerste keer. Dit was met 6 minuten, ik zou dus die grijze streep niet vertrouwen, want dat lijkt mij meer een indroogstreep. Nogmaals, je kan best zwanger zijn, maar ik zou zeker nog eens testen voordat je straks blij bent voor niets!
     
  6. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik heb met de 2v5 tevens de kruis test van kruidvat meerdere malen vals DUIDELIJK vals positief getest. Ik vertrouw deze absoluut niet! Ik zweer bij de normale van de action & predictor!
     

Deel Deze Pagina