Ik ben juist totaal niet tevreden over de action terwijl de kruidvat bij mij hartstikke knal is, is de action nog lichter dan de controle streep heel raar. Hoe dan ook je bent hartstikke zwanger. Ik denk dat ik net slecht doosje van de action had en jij net een slechte kruidvat versie.
En dit was ook nog wel een gratis kruidvat doosje omdat bij de vorige maar 1 test in zat ipv 2 (of er vakkundig uit gejat door iemand, of productiefoutje) Ben benieuwd wat morgen de mvm test doet. Ben nu al nerveus. Hopelijk kan ik vertrouwen op de action zwangerschapstest.
Ja hoor zou er zeker op vertrouwen hoor. Spannend mvm en wat goed dat je meedoet. Dankzij al die vrouwen die meedoen ben ik nu weer zwanger kunnen worden godzijdank. Ik heb me nog niet opgegeven ik durf nog niet
Hier precies hetzelfde, de kruidvattest is pas vandaag megaknal (19 dpo) terwijl de andere testen al 5 dagen enorm knalden, maak je geen zorgen!
Ik heb het zelf ook heel erg hard nodig gehad. Volgens mij ben ik jou wel eens op facebook tegengekomen op een pagina