symptomen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by anoniemperson, Nov 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniemperson

Nov 10, 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit al een tijdje met een vraag. In begin augustus ben ik voor het laatst naar bed geweest. Het was naar mijn idee wel veilig, maar misschien niet veilig genoeg. Ik ben daarna 2x ongesteld geweest, maar nu ben ik al een week te laat. Mijn eetlust is meer. Ik krijg gevvoelige tepels, vaak naar de wc, veel drinken en last van puistjes. Kan het zijn tekenen van zwangerschap of kan het ook komen door eventuele stres?
    Hopelijk kan iemand met meer verstand mij meer vertellen.

2. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Heb je al getest?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Welke anticonceptie heb je gebruikt en in welk moment van je eventuele cyclus zat je tijdens de sex?

4. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij eerder door stress komen dat je menstruatie uitblijft dan zwangerschap.. Als je 2 keer ongesteld bent geweest in de tussentijd lijkt het me heel onwaarschijnlijk. Maar je kan voor de zekerheid een test doen, dan weet je het in ieder geval zeker! :)

5. anoniemperson

Nov 10, 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, nog niet. Ik wilde eerst weten of dat de kans überhaupt bestaat doordat ik tussen door wel bloed ben verloren.

6. anoniemperson

Nov 10, 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    De pil slik ik niet. Ongeveer een week na mijn menstruatie had ik seks.

7. anoniemperson

Nov 10, 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie. Ik wacht nog even af en als de ongesteld heid weg blijft doe ik een test :)

8. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kán wel. Sommige vrouwen worden eerst nog een paar keer ongesteld. Maar ik zou echt een test doen als ik jou was, dan weet je het zeker!

9. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je het wel nog even hier weten zodra je getest hebt? :)

10. anoniemperson

Nov 10, 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal ik doen. Dankjewel voor de tip ;)

Share This Page