Hallo! Ik had hier eerder een topic geopend over dat ik aan de 2e wilde beginnen. Nou heb ik geen vaste cyclus en heb ik een test gedaan (ik weet dus niet waar ik zit met me cyclus) Gister kreeg ik na rond de 10 min een tweede duidelijke streep wat in mijn ogen ook wel roze leek. Naar mijn ervaring met kruitvat 2 v 5 euro word hij niet positief als je niet zwanger bent zelf niet na verstreken tijd (en ik heb al heel wat testjes versleten!) Dus ik dacht ik doe hem vandaag nog een keer! Nu heb ik weer een 2e streep maar de kleur intensie is een stuk lichter, zelfs zo dat ik er geen foto van kan maken. Dit is de test van gister View attachment 175580 In het echt vind ik hem een stuk duidelijker. Nu,, wat denken jullie? zou kruitvat toch gewoon vals positief testen?
Sorry maar ik zie hier geen tweede streep op. Zelf ook wel eens een heeeeeeel licht tweede streepje gehad maar bleek toen niet zwanger. Volgens mij moet er echt binnen de 5 min een streep te zien zijn die ook goed op de foto te zien is om positief te zijn. Ik hoop dat je over een par dagen wel een duidelijke streep hebt!
In het echt is hij wel licht roze en kan je hem van een afstand al zien. Of ga ik nu dingen zien die ik wil zien
Ik zie wel iets! Maar zou idd over 2 dagen weer eens testen! Heb je allebei de testen met ochtendurine gedaan?
Ik zie op deze nog niets... Sorry! Misschien over een paar dagen? Of misschien met tempen of ovulatietesten erachter komen hoever je in de cyclus bent? Ja, geduld hebben is vreselijk moeilijk!
Ik had ook zo'n test en ik bleek toch echt wel zwanger te zijn hoor. En bij mijn bleek het beter om met middag urine te testen dan met ochtend. Maar als het goed is moeten ze nu iedere keer donkerder worden.
Heb nog even gezocht en vond de foto`s van de test toen ik van mijn zoon in verwachting was. Ook super vaag maar was echt zwanger! Dus heb nog hoop View attachment 175603 View attachment 175604
Bij die van je zoon zie ik inderdaad (best wel duidelijk) een tweede streepje. Op die bovenste van deze cyclus zie ik helaas nog niets. Succes! Hopelijk komt er toch snel een duidelijker streepje!
Bedankt allemaal Ik ga me best doen om nog even af te wachten, hopelijk is hij dit weekend dik positief
haha eliseb! zo denk ik er ook over! zou zo nog een paar testen doen vandaag! Maar, ik ga deze keer me best doen om nog eventjes te wachten (dat word een hele prestatie! )
Wie denkt dat het zinvol is om vamiddag een digitale van clearblue te doen? (ja ik weet het ben ongeduldig ^_^)
nee ik bedoel die met indicator die is voor 4 dagen voor je nod. Dus die is net zo gevoelig als die van het kruitvat.
Op de foto van vandaag zie ik eerlijk gezegt niet iets waarvan ik kan zeggen dat het een streepje is.. Maargoed, mijn eerste test van deze zwangerschap was ook niet op de foto te krijgen maar wel positief! Overmorgen nog eens testen, dan moet hij wel donkerder zijn als je zwanger bent.. Op de foto van je zoon zie ik de 2e streep wel heel duidelijk...
hmm ik zie niks op je foto.. ik heb de 15e een licht positief streepje gehad (zie mijn topic hier) en dat was ook met een kruidvat test.. maar gisteren had ik weer twee negatieve.. ik hoop niet dat die vals positief is, want ook ik heb dat nog nooit meegemaakt met die testen! morgen ga ik testen, en dan merken we het wel..