Hallo dames! Net een zw test gedaan, kruidvat 2v5. Toen ik de test heb gedaan en ben meteen gaan douchen. Toen ik klaar was met douchen leek ik een tuur streepje te zien.. Zouden jullie mee willen kijken?
Ik zie ook niks. Als ik mijn scherm van mn laptop in een bepaalde hoek zet, kan ik vaak wel het tweede streepje zien als het een tuurstreep is. Maar nu zie ik niks...
Hoeveel druppels urine heb je gebruikt?? Jeetje wat is deze test geel zeg! De foto is ook erg donker. Kan je eens een foto in daglicht maken? Hoelang heb je onder de douche gestaan?
Ik vind de test erg geel kan je er Miss páar druppels water erdoor doen 2 is wel genoeg en dan weer een foto nemen..
Even wat water door druppelen. Dan trekt het elke weg. Dan even nieuwe foto maken ik denk wel wat te zien!
Ik heb 4 druppels urine gebruikt, heb sinds een paar dagen erg donkere urine. Wat ook een reden was om te gaan testen. De test is erg geel opgedroogd. Ga morgen opnieuw testen
Donkere urine heeft te maken met te weinig vochtinname. Tijdens mijn 3 zwangerschappen heb ik nooit donker gekleurde urine gehad. Wel dat mijn urine heel zoet rook. Maar dat heeft met je geur te maken. Zie overigens geen streepje. Maar hopelijk komt die nog.
Ik zie wel iets hoor! Maar de test is echt te geel, lijkt wel alsof de foto erg laat na het gebruiken van de test is gemaakt
Vind het zelf ook vreemd, de kleur is nu nog vager. De foto is maximaal 10 minuten na het testen gemaakt.
Ik lijk wat te zien, maar niet waar de streep hoort te zitten. Miss over een paar dagen nog een keert testen
Ik heb vanmiddag getest met een predictor early wat ik nog had liggen. Deze was negatief. Dus ik zou het me toch verbeeld hebben. Bedankt voor het meekijken dames!