Hi meiden.. Ik ben best onzeker. Ik heb vanaf 9 dpo al een tuurtest die oploopt, iedere dag in ochtend getest. Ben nu 14 dpo en dan zou die toch wel moeten knallen? Heb het gevoel dat hij sinds 9-4 hetzelfde/minder is.. Wie kijkt er met me mee? Had gisteren wel 1-2 weken op clearblue test.
Hij is nu idd lichter geworden dan die van gisteren, maar van 1 lichtere test schrik ik niet zo erg Ik duim dat het gewoon een slechte batch was en je volgende test weer mooi is Hoe zeker ben je van je eisprong overigens?
Kruidvat knalt niet zo snel meer. Vaak pas bij over tijd. Maar hij is niet opgelopen ten opzichte van 9 april. Maar dit kan idd een slechte batch zijn, Kruidvat is niet meer wat t geweest is. T blijft afwachten. Heb je met je 2e urine getest (meest geconcentreerd?)
Mm oke, ik ga straks na het werk nieuwe testen halen en dan zal ik morgenvroeg met tweede urine testen. Heb tot nu toe met eerste urine gedaaan. Ben benieuwd..
Dit zijn mijn kv testen. Misschien pakte die niet zo goed? Zou over 1 of 2 dagen nog een keer testen met ochtend urine.
Ik moet eerlijk zeggen dat de test idd lichter is, maarrr de afgelopen 2 weken heb ik elke dag getest en soms had ik er slechte Kruidvat bij zitten, dan had ik in een pakje een goede en een slechte test. Scheelde echt heel veel qua streepje. Dus paniek voor niks...Ik help het je hopen, maar bij mijn vroege miskraam liepen ze ook opeens af. Het kan beide kanten uit
Ik moet eerlijk zeggen dat de test idd lichter is, maarrr de afgelopen 2 weken heb ik elke dag getest en soms had ik er slechte Kruidvat bij zitten, dan had ik in een pakje een goede en een slechte test. Scheelde echt heel veel qua streepje. Dus paniek voor niks...Ik help het je hopen, maar bij mijn vroege miskraam liepen ze ook opeens af. Het kan beide kanten uit
Mijn kruidvat knalde pas bij 5 weken, daarvoor bij zeg bij 4,2 ongeveer zoals die van jou. Ik heb er toen bewust 3 dagen tussen gelaten... niet heel makkelijk maar wel duidelijk verschil. Succes en hopelijk snel een knaller!
Nee dat maakt dit allemaal zo lastig ... je kunt er niks aan veranderen en je kunt alleen maar wachten, wachten en wachten. Ik duim voor je!
Pffff wat een opluchting... maar dames jullie snappen mijn angst wel toch ben nu niet meer angstig hoor! Die clearblue is ook van net