Big bazar voorgedrukt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovewinnie, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Na de schrik eind vorig jaar met vals positief test durf ik geen action meer te kopen en dacht laat me big bazar nemen. Sinds sterilicatie mooie regelmatige cycles van 28dg. Perfect
    Nu ben ik dus al 5dg overtijd en me toch partij misselijk al dag of 3.
    Ik heb altijd menstratie 9/10 pdo. Altijd al geweest dus laat zeggen. 14/15 pdo nu.
    Nu vanmorgen dacht ik, o heb nog testje liggen. Al is maar om uit te sluiten. 2e urine dus geen ochtend urine maar de urine van 8 uur.
    Weer tuur streepje Zie hem zo zitten.
    Ik heel de ochtend weggeweest en zojuist nog is 2 testen gehaald. Toch weer tuurstreepje maar wel lichter. Maar me nu enorm zorgen. Kans op zwangerschap is 3/5 % na doorbranden eileiders..
    Hebben deze altijd tuurstreepje? En roze . Morgen vroeg ga ik die andere test doen en is weer tuur streepje ga ik predictor kopen

2. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Foto?

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dit is de 2e test met middag urine. Krijg moeilijk op de foto Kijk zo ff of ik ze er bijde op krijg

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zie het streepje iig zo zitten.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Deze is van vanmorgen. Krijg niet scherp op de foto. Tel is 5% en dan kan ik geen goede foto maken. Ziet hem zo zitten . Middag is meer grijs/roze en moet echt goed kijken. ochtend, nou ja 2e urine. Impuls test is echt roze maar licht. Wel goed te zien op afstand

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Laatste poging. Je krijgt echt niet op foto. Frustrerend want zelf zie ik hem zo

7. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Ik zie hem op alle 3 de foto's. Zou morgen nog eens testen.
    Zou je er blij mee zijn? Je klinkt erg angstig..

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Nou zou niet weten of ik moet Janke of nog harder janken . Heb me niet voor niks laten steriliseren. Zoon kwam okk door de pil heen als verrassing. (eigen schuld, veel vergeten)
    Bij ons in de familie zijn we super vruchtbaar. Meerdere door spiraal heen zwanger, 1 zelf 2x. En mijn zus heeft mk gehad na haar sterilicatie en heeft nu de pil erbij
    Ik zou niet weten wat te doen. Morgen vroeg nog is testen. Mocht ik zwanger zijn heeft het zo moeten zijn. Ga het er dan niet af halen. Wilde altijd heel 11tal. maar zoon is gronisch ziek (type 1 diabetes en autisme) en zelf afgekeurd na 3 rugoperaties en slik heel wat opiaten om te funtioneren. Dus nog een kind is gewoon eigenlijk geen optie Als morgen weer streepje zit ga ik naar huisarts. Wil dat bloedtest. Ook op risico buitenbaarmoeder

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.613
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken en je dus niet zwanger bent.
    A) bij 14-15 dpo test je bijna altijd flink duidelijk tot aan knal.
    B) de big bazaar geven idd valse strepen.

Mijn advies... doe een predictor en probeer tot die tijd niet te stressen.

Ps... je zoon kwam dus niet door de pil heen, maar je was dus gewoonweg niet beschermd tegen een zwangerschap omdat je de pil veel vergeten was ;)

RachelleNM, Kangerootje en lovewinnie vinden dit leuk.
  10. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Op punt A wil ik toch even reageren... ik heb op 14DPO (terugplaatsing, dus dag is 100% zeker) nog nooit een knaller gehad met een big bazar test. Deze keer ook niet, en het lijkt nu toch echt goed te gaan ;)!
    Weet niet of het aan mij ligt of aan de testen, maar het kan dus wel... ik zal even een foto bijvoegen. Hij is wel duidelijker dan die van ts, dus wat dat betreft ben ik ook nog niet helemaal overtuigd dat deze positief is. Zou idd morgen of overmorgen nog een keer testen.

Met valse testen geen ervaring. Heb met big bazar alleen positief getest.
    20190206_070505.jpg

Bureau vindt dit leuk.
  11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.613
    113
    Nabij Utrecht
    #11 RoGiJuLi, 11 apr 2019
    Laatst bewerkt: 11 apr 2019
    Vandaar ook dat ik zei "bijna altijd" ;);)
    Uitzonderingen daargelaten natuurlijk ;)

Equivoque vindt dit leuk.
  12. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    He maar waarom heb je standaard testen in huis als je gesteriliseerd bent? Ik denk niet dat het erfelijk kan zijn dat je “te vruchtbaar” bent voor een sterilisatie. Dat maakt kinderen krijgen namelijk gewoon onmogelijk. En er kan iets fout gaan tijdens de operatie, maar dat is dan medisch en niet omdat je lichaam zo vruchtbaar is.

Sniekie vindt dit leuk.
  13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nog opnieuw getest?

14. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ook benieuwd of je nog opnieuw getest hebt

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik test altijd ligt. Heb nooit knaller gehad. Alle 3 de eerdere zwangerschappen niet
    Zelfs niet met week overtijd dus das niet zo raar voor mijn.
    Vanmorgen ander merk gedaan en was spier wit en na 10 min weggegooid en zelfs tot nog wit. Dus waarom ik regelmatig vals positief test geen idee.
    Voorheen had ik deze vals positieve test Schrok toen enorm.
    Nu gisteren dus 2 testen zeer licht streepje en vandaag blanco.

Kun je door andere rede vals positief testen ? Anders ga ik dat echt bespreken.

Bijgevoegde bestanden:

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik had vorige keer vals positieve test (zie reactie) Moest testen van de gyn ivm afspraak sterilicatie. Eind vorig jaar. Mocht niet zwanger zijn voor de operatie. Logisch maar verwachte geen positief ivm spiraal
    Ben toen naar de winkel gegaan voor andere testen (predictor) en deze van big bazaar toen 2 gedaan van predictor en bleven wit. Gelukkig maar. Gyn kon test niet verklaren. Eisprong moest nog komen en baarmoeder slijmvlies was minimaal en spiraal toen zat nog goed. Zwangerschap of reactie op ei kon dus ook niet. sterilicatie werd ingepland En uitgevoerd week later
    Mooie regelmatige cycles en niks aan de hand

Nu dus echt zwangerschapsklachten en ondertussen 6dg overtijd zonder enige rede . Had er nog een doosje liggen dus van nog bazaar en dacht probeer het gewoon en zag streepje. Het is niet zo dat ik ze standaard in medicijn kastje heb liggen Maar dit ivm vals positief van toen en in paniek overal testen ben gaan score en er nu 2 had liggen .

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    En zwanger worden na sterilicatie met doorbranden of silicone spuiten in eileiders is 3/5% dus niet onmogelijk. (3/5 op de 100)
    Risico is groter dan met spiraal namelijk
    Bij sterilicatie met clip of ring is dan 1% (1 op 100)
    sterilicatie van de man is risico 0,1 (1 op de 1000). Maar kan durfde niet

18. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Sommige testen geven gewoon valse streepjes. Predictor doet dit niet, dus test met predictor als je twijfelt en niet met big bazar ed.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.613
    113
    Nabij Utrecht
    Gelukkig niet zwanger dus.

En de test die je nu laat zien is extreem opgedroogd en voor ons niet te beoordelen.
    Dit is de ection early toch?? Want ook die laat veelal valse strepen zien.

Maar waarom heb je geen vertrouwen in de sterilisatie eigenlijk??

Zeer vruchtbare familieleden zegt niks hoor. Mijn moeder was altijd snel zwanger.. ikke pas na jaren mmm, mijn oudste zus pas ook pas na 2 jaar.
    Mijn zusje juist snel zwanger en bij mijn broertje duurde het telkens gemiddeld 8 maanden.

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Die test was niet opgedroogd hoor. Streep stond er meteen met nog roze en gele achtergrond. Heb alleen deze foto nog. Was geen opdroger hoor Drm schrok ik me toen kapot. Tis dat ik moest testen voor sterilicatie. Blijkbaar standaard dingetje ??

Deel Deze Pagina