Zwangerschapstest licht positief 4 dagen voor NOD,extra gevoelige test negatief.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamamania, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Gefeliciteerd!!! :)

Het kan dus 4 dgn voor NOD! Ik wilde ook testen maar dacht: veel te vroeg! Niet dus eigenlijk...

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    mooie streepjes op verschillende testten en zonder te turen

gefeliciteerd!

3. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Gefeliciteerd!

4. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Gefeliciteerd, een overvloed aan streepjes, je kan het niet mis hebben! Mooie testen voor je NOD.

5. mamamania

mamamania Lid

28 mei 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi,dankjewel voor al jullie felicitaties. Hoewel ik nog steeds overal rekening mee houd begin ik er dankzij jullie overtuigende reacties écht in te geloven. Heb mezelf vanmorgen ingehouden en geen test gedaan. Morgen NOD...spannend...ik hoop op hele vette streepjes!!! Maar julie hebben gelijk,deze streepjes zo vroeg voor NOD zijn eigenlijk al heel erg mooi! Ja,het kan dus wel zo vroeg testen maar het risico blijft dat het niet doorzet en als je dan niet getest had,dan had je ook niets geweten. Langer wachten kan dus een hoop verdriet besparen. Al moet ik zeggen dat ik zonder test deze ronde sowieso toch het vermoeden had vanwege de symptomen( zie mijn vorige reacties). Jee,wat spannend. Nogmaals dank voor al jullie reacties en morgen hoop ik jullie een foto te kunnen laten zien met vette streepjes!

6. mamamania

mamamania Lid

28 mei 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha,en vanavond heerlijk babyboom kijken...om alvast in de stemming te komen 😉

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik ben heel benieuwd naar je testjes morgen! :D

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Heb je Al getest???

9. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    En????? Dikke streep?

10. mamamania

mamamania Lid

28 mei 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ene streepje na het andere 😃. Ze zijn wel al iets donkerder maar nog steeds geen dikke vette. Ik ben eigenlijk wel overtuigd na al die streepjes 😃!! Het kan geen toeval meer zijn! Maar dit weekend ga ik niet meer testen. Maandag weer en dan hoop ik hier een foto te posten van eindelijk die dikke,vette streepjes!! Heb nog nooit zoveel getest,slaat eigenlijk nergens op,haha! Maar ja,het gaat natuurlijk wel om iets héél bijzonders!!

11. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

O, heerlijk, al die streepjes!

Gefeliciteerd, Mamamania!!! Ik hoop dat je na het weekend nog een hele dikke vette streep krijgt! (En allicht dat je dan kunt stoppen met testen, haha..)

12. mamamania

mamamania Lid

28 mei 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippie!! Het is overduidelijk! De streepjes spatten er vandaag af!! Er is een nieuw wondertje onderweg!! :D

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      949
  13. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    duidelijker kan niet

gefeliciteerd

14. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Wauwie, mooie testen hoor! Gefeliciteerd!

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Welke merken testen zijn dit op rij?

16. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Gefeliciteerd

17. mamamania

mamamania Lid

28 mei 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel iedereen!! Wij zijn echt dolgelukkig!! @Sanne2011 van boven naar beneden: clearblue,extra gevoelige van thuistesten .nl en onderste komt uit het setje van 2 voor €5,- van kruidvat. Dipstick van thuistesten .nl blijkt het gevoeligst,veel gevoeliger zelfs dan de extra gevoelige,raar maar waar.Die gaf vorige week dinsdag al zwangerschap aan. En de ovulatietesten van thuistesten . nl reageerden al 5 dagen na de ovulatie op het hcg met lichte streepjes.

18. Lukkiemie

Lukkiemie Lid

13 mei 2013
    98
    0
    0
    Verpleegkundige, lactatiekundige
    Noord-Holland
    Wow!! gefeleiciteerd!!
    Dat extra gevoelige testen niet altijd extra gevoelig zijn, daar was ik ook al achter!!
    Bij mijn vorige zwangerschap was mijn eerste test een echt tuurtestje (achteraf had ik mijn ei ws later gehad dan ik dacht), en toen dus een extra gevoelige predictor gehaald omdat ik graag een vette streep wilde... Helaas.. ook dát was een tuurstreepje. Pas twee dagen later had ik een mooie duidelijke KV2v5 in handen. Ik was eerlijk gezegd nogal teleurgesteld dat die 'early' test niet op z'n minst een béétje duidelijker was dan die eerste KV test...

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd, overduidelijk

20. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Whaahaaa cool al die testjes!! Allemaal streepjes..nou je bent overduidelijk zwanger hoor!! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina