Ik heb net mijn 1e ovutest van Mat Care gedaan. Vandaag is dag 7 met een cyclus van 26 dagen. Wat vinden jullie? Bekijk bijlage 90467
Beide strepen zijn hetzelfde qua kleur, dus is hij wel positief . Het is of beide dezelfde kleur of de teststreep donkerder. Weet het heel zeker, want werk voor het forum van MatCare Mijn test was exact zo en ik geloofde het ook niet. Heb toen een CB met of O gedaan en had toch echt een .
Lijkt mij toch ook positief! Is altijd moeilijk op een foto, maar het ziet er wel even donker uit. Zou dus gaan klussen voor de zekerheid
Ik kan ook weinig verschil ontdekken, alleen is de 1e streep net iets breder en daarom lijkt hij fractie lichter. Ik heb geprobeerd om de foto dichterbij te maken, werd het alleen onduidelijker van. Alvast bedankt voor jullie antwoorden, met ovutesten ben ik dus een leek. Dit is de allereerste en nu al zo'n twijfelgeval. Word het denk ik het zekere voor het onzekere nemen.
Bij jou is er meer kleurverschil te zien dan bij mij, zal er dan ook maar op gokken dat het waarschijnlijk positief is. Vanavond werk aan de winkel.
Bekijk bijlage 90481 Ik heb hem kunnen vergroten, is dus van dezelfde foto die ik hier als eerste heb neergezet.
Bedankt voor jullie antwoorden, vanavond zeker klussen. Morgen post ik hier wel even de test van morgen. Ben benieuwd hoe die zal zijn.
Ja, ik zag al dat die positief is . Mijn test twijfelde ik enorm aan, maar was toch echt positief. Zeker toen ik de op de CB digitale ovu test zag . Mijn testen worden nooit donkerder. Of het streepje is lichter als de controle streep of hij is zoals je net zag. Heb trouwens ook nooit een eisprong . Maar doe wel altijd ovu testen. Alleen deze ronde had ik ineens een ei!