Zwangerschapstest licht streepje ovu nega

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Babii, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Babii, jeetje, wat vervelend dat je testen geen zekerheid geven! Ik testte, met KV 2 voor 5, 2 dagen voor NOD heel licht positief. Jij zit nu natuurlijk ook pas op 2 dagen voor NOD. Houd hoop, ik duim voor je!!!

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

Babii ik ben benieuwd hoe het met je gaat ;)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat lief van jullie..... Nou de testen waren negatief (de normale HCG testen he) dus KV e.d.

Dus ben eergisteren gestopt met de Utrogestan en nu weer aan het wachten op een menstruatie :). Had ook niet anders verwacht overigens hoor...

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dacht ga eens een Sensitest vanaf 25 MLU doen... Ik de test gedaan en dacht: nou er staat iets, maar kon het niet goed plaatsen. Moest echt heeelll goed kijken.

Nu is hij opgedroogd, ik de honden uitlaten, test mee naar buiten en ja hoor. Een heel licht vaag streepje die niet op een foto te krijgen is..... Geen idee of dit vals is die streep, maar heb nog nooit indrooglijnnen gehad bij ze.

Ben ik ook gestopt met die Utrogestan :(. Misschien weer erin douwen haha.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wat doet Utrogestan???? misschien is het gewoon hartstikke raak... nog even geduld meid..

6. Aprill

Aprill Niet meer actief

Oooooooooooooo.. toch nog een beetje hoop voor je Babii ;) ik gun het je en blijf duimen voor je meid :)

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Utrogestan houdt het baarmoederslijmvlies intact (voor zover ik dat heb). Dat is het probleem waarom het hier altijd fout gaat bij een innesteling.

Nou kan nu zeggen: sensitest doet aan hartstikke valse testen!

Net een KV eroverheen gegooit met dezelfde urine, hartstikke negatief en nu nog steeds. En KV is toch echt gevoeliger als de sensitest....

Dus hierbij: sensitest test vals posi :(. Misschien niet bij iedereen, wel bij mij.

Gelukkig dat ik al gestopt was met de Utrogestan, want dan houdt het d e menstruatie niet meer tegen :D.

Toch super lief dat jullie zo meegeleefd hebben! Bedankt daarvoor, doet me goed :D.

Deel Deze Pagina