Hallo, Wij gaan voor een derde spruit. Dit zijn mijn afgelopen cycli: 33-25-31-36-35-36-38-18-34-36-38 Zoals je ziet ben ik totaal niet regelmatig! Ik ben nu op dag 41 en nog steeds niet ongesteld. Gisteren een test gedaan van kruidvat en was negatief! Zou er nog hoop zijn? Wanneer zouden jullie testen?
Heb ik niet besproken met HA. Ik ben gans men leven al heel onregelmatig geweest,... Ik hou men cyclussen bij via een app! Aangezien ik een net test had gisteren, zal ik gewoon een langere cyclus hebben zeker? 😞
Kan dat je weer een cyclus hebt van 48 dagen. Zou die even afwachten. Wel vervelend zo'n lange cyclus er tussen. Of met actiontesten om de 2 dagen testen. Niet zo duur maar als je dat veel maandn moet doen dan kan het wel een duur grapje worden.
Zou het nog even een week aankijken. Als je nog niet ongesteld bent nog eens testen. Kan zijn dat je deze keer een hele late eisprong hebt.
We hebben flink wat geklust gans de maand door,... dus indien ik een late eisprong had, kan het nog steeds,....! Dat wachten is zooooooooo vervelend,... ik wilde eigenlijk gewoon ongesteld worden om zo te kunnen starten aan een derde en nu komen ze maar niet,....!!!! Zijn de action testen goed?
Ik vind die altijd zo twijfelachtig van de action, zou eerder voor die van de Kruidvat gaan 2 voor 5 euro
Had je vandaag niet al een test gedaan? Anders zou ik een paar dagen wachten. Maar weet je of je een eisprong hebt gehad? Gebruik je ovu-testen ?
Oh nee, lees het nu... gisteren had je een test gedaan. Ik zou sowieso wel met ochtend urine testen maar ik denk dat je gewoon een lange cyclus hebt. Heb er helaas ervaring mee zoals je in mijn onderschrift kunt zien.
Vervelend dat wachten... Actiontesten zijn prima is mijn ervaring! Wel beduidend minder gevoelig dan de Kruidvat 2v5, daarop zie je sneller iets. Als ik al vroeg nieuwsgierig ben gebruik ik de Action, omdat die een stuk goedkoper zijn. Bij een tuurstreepje op de Action en om de oploop te bekijken pak ik de Kruidvat.