Hoi allemaal! Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil en ik ben begonnen met ovulatietesten van zwanger&kids (voor mij de eerste keer) nu ben ik gisteren middag vergeten te testen dus heb ik snel s'avonds rond 23:00 nog getest.. dit resultaat stond er na ongeveer 10 minuten.. kan ik hem als positief beschouwen? De andere 2 testen zijn van vandaag, 1 van vanmiddag rond 14:00 en de andere van vandaag rond 18:30
Hij is eigenlijk net niet positief. Maar als rechts de meest recente test is, dan heb je hem denk ik net gemist gistermiddag.
Hij was wel pas na afleestijd zo donker maar ik vind het raar dat de andere testen dan niet zo donker worden na afleestijd. Misschien inderdaad net gemist die middag
Voor de zekerheid even blijven door testen om te zien of hij nog weer oploopt of niet. Deze testen drogen wat langzaam en kleuren ook nog wat door na afleestijd. Maar als ik een piek heb zie ik dat al wel aan de test streep terwijl de test nog doorloopt, die verkleurd sneller dan wanneer er geen piek is. Ik weet niet of je dat toevallig is opgevallen?
Ik zit vandaag op dag 16 (positieve test zou dan op dag 14 zijn geweest) ik had voor de pil wel altijd een onregelmatige cyclus. De rest van de testen heb ik weggegooid daar was allemaal niks op te zien hooguit een heel vaag streepje na een paar uur
Dan zou ik nog wel blijven doortesten, just in case. Maar de middagtest van cd 13 was dus ook helemaal wit?
Oploop of afloop wil niet altijd iets zeggen. Ik zie ook nog geen positieve test en zou nog een tijdje doortesten. Mijn testen lopen nooit op maar gaan ineens van licht naar een echte knaller. Zie bijgevoegde foto. Hopelijk heb je hier wat aan.
Als hij positief is knalt hij er wel uit hoor dit zijn mijn testen van gister en vandaag. Je ziet dat hij oploopt maar wel duidelijk eruitknalt bij de laatste 2! Zou nog even doortesten
Ik ben nog aan het doortesten en dit zijn mij testen tot nu toe, zou ik mijn piek dan toch gemist hebben die middag?
Ik denk het wel. Bij mij knalde hij ook nooit voorbij de controlestreep. Heb wel gewoon een ovulaties.
De vorige keer heb ik die van de action gebruikt, knalde ook niet en heb toen wel die dag mn eisprong gehad want 2 weken later was ik zwanger.. ik denk dat ze bij mij nooit zullen knallen welke test dan ook, geen idee waarom
Ik heb mijne maanden niet kunnen vinden. Ben hierdoor 3 keer per dag gaan testen. En ik heb hem eindelijk gevonden bleek veel eerder te zijn als normaal gemiddeld de eiersprong hoort te zijn.
Ik denk niet dat je je piek gemist hebt.. tenzij je te laat bent begonnen met testen. Hier is nog geen piek te zien.. nog even doortesten
De testen van Z&K kunnen best knallen heb ik vorige maand ervaren. Als ik naar je foto’s kijk, zou ik nog even doortesten! Je lichaam moet ook weer wennen na het slikken van de pil. Ik hoop snel op een knaller voor je!
Zwanger en Kids knallen over het algemeen genomen. Als ik positief testte dan knalde de teststreep al voordat de controlestreep helemaal op kleur was. Ik denk dat jouw testen nog niet positief zijn.