Ik zweer bij clear bleu digitaal, dus ik gebruik ze zelf altijd in combi met goedkopere ovulatietesten en als ik dan denk “nu zal wel eens de smiley er kunnen staan” dan doe ik die pas... ik heb deze maand gebruik gemaakt van de 2besure ovulatietesten en de zwangerschapstesten allebei positief en toch mijn menstruatie gekregen.. dus welke zijn nu echt de aller beste , kwa ovulatietesten.. kan me nu er in verdiepen want we gaan in mei pas verder
Het gaat om nog veel meer factoren om zwanger te raken.. een positieve ovutest wil niet gelijk zeggen dat t ook echt gaat lukken.. mijn fertiliteitsarts zei dat t niet alleen daarmee te maken heeft.. ikzelf ben wel tevreden met de 2besure
Nee snap ik, maar ben gewoon benieuwd welke ovulatietesten er nu eigenlijk het fijnst zijn. Dat de zwangerschapstest uit eindelijk toch negatief bleek terwijl hij positief was heeft me aan denken gezet omdat er veel zeggen dat deze vals positief testen.
Ja snap ik lieverd.. welke zw testen waren dat? Toch niet van 2besure? (Die heb ik liggen nog namelijk)
Ik heb altijd action en kv 2v5 gebruikt. Had afgelopen zaterdag vet positieve valse test van action. Dus deze ga ik zeker niet meer gebruiken. Had vanochtend met de laatste die ik had liggen getest. Dit x een tuurstreep maar ga er maar vanuit dat dit ook gewone een valse test is. Heb vanmiddag kv gekocht als ik morgenochtebd nog niet ongi ben ga ik daar mee testen. Ik blijf dit topic volgend want ben ook wel benieuwd. Mocht ik ongi worden wil ik ook ovulatietesten gaan gebruiken.
Ja wel van 2besure. Dus wil die gewoon niet meer. Ik hou zw-testen wel gewoon van kruidvat en digitaal..
Gelukkig heb ik een cb digital (2stuks) voor op NOD en nog 2 predictor Express dus kan me lol op na NOD hahaha
De ovulatietesten van Zwanger en Kids. De zwangerschapstesten van Wondfo (kopie van KV2v5) of Predictor.