Ovulatietest: Hoelang van licht streepje naar knalstreep?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Nasan, Oct 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nasan

Nasan Actief lid

Jan 24, 2014
    181
    0
    0
    Hoelang duurt het ongeveer tot een ovulatietest van een licht streepje veranderd in een knalstreep?

Vanmorgen (met ochtendurine) de ovulatietest van de Etos gedaan, hierop stond een licht streepje, net zichtbaar. Hoelang duurt het gemiddeld tot het streepje veranderd in een positieve test? :)

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Daar valt echt niks over te zeggen. Is bij iedereen anders.... Zoals je kan zien zit ik al op dag 24 en heb nu pas een knaltest gehad!

3. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

Aug 16, 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Zo zagen die van mij er uit in de afgelopen 5 dagen.
    Maar volgens mij zijn er ook meiden die de hele cyclus door een heel licht streepje hebben.

Attached Files:

4. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Is idd per persoon anders. Ik heb altijd lichte streepjes en die worden ineens duidelijk (meestal dag 12/13) en deze ronde voor het eerst een echte knal positieve test!

Attached Files:

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Daar valt inderdaad totaal niks over te zeggen.
    Alle vrouwen hebben namelijk de gehele cyclus LH in hun lichaam war een ovulatietest met een licht tweede streepje op reageert. Met andere woorden: de meeste vrouwen hebben de gehele cyclus, behalve rond hun LH-piek, een tweede lichte streepje op hun ovulatietest!
    Een ovulatietest hoeft zich niet op te bouwen naar een piek, maar kan zomaar uit het niks gaan knallen.

Het enige wat je kunt doen, is dus blijven testen, net zolang totdat beide streepjes minstens even donker zijn. Dit kan dus nog een paar dagen duren, maar net zo goed dus ook nog een paar weken!

6. Homeland

Homeland Niet meer actief

Ben ook pas sinds een paar dagen ah testen en zie ook continu lichte streepjes maar nog geen knaller gelijk aan de C. Daarnaast voel ik nu ook iedere dag van binnen of ik vruchtbaar slijm heb en noteer dat netjes mijn constateringen in mijn cyclus app. Succes ermee!

7. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Ik zag ook steeds een licht streepje, toen 2 wat donkerder, toen weer licht.
    Trouwens, volgens mij is het niet handig om te testen met ochtend urine...

8. Homeland

Homeland Niet meer actief

Nee daar kwam ik vandaag ook achter toen ik de bijsluiter eens helemaal las. Lekker blond van mij....lol...

Share This Page