Geen eisprong testen blijven er zo uitzien:

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sabrinakenneth, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wordt langzaam wanhopig

na alle maanden mooi regelmatig te zijn, wil mijn eisprong deze maand niet komen na gebruik van tarwekiemolie!! (die ik gelijk de vuilbak in gesmeten heb!):x

Mijn ovulatie testen zien er zo uit (bijna alle dagen) zonder op te lopen.

baarmoeder is nog vrij hoog en nog steeds wat slijmerig/plakkerig en zacht (1 a 2 dagen is hij laag en hard geweest en toen weer omhoog)

wat denken jullie van dit alles?
    ik zou normaal dinsdag 25 november m'n ei moeten hebben gehad.
    maar hij blijft weg.

Toch was die dinsdag mijn baarmoeder erg hoog en zeer zacht met véél slijm, maar m'n testen werden nooit positief!

mijn temperatuur lijkt ook geen eisprong aan te geven, dit is mijn temperatuurkaart ook (die piek van nu is omdat ik gisteren alcohol heb gedronken) dan piekt hij altijd..

GRAAG RAAD VOOR EEN WANHOPIGE!

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Waarom gebruik je tarwekiemolie?
    Dat heb je in al je andere berichten niet gezegd, anders had ik je wel kunnen vertellen dat het daardoor kan komen.

Wil je je LF verlengen?
    Dan kan je beter starten met tarwekiemolieolie na je ei.

3. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik gebruik dat om mijn baarmoederslijm te verbeteren (wat ik wel merkte want normaal heb ik nooit zoveel "rekbaar slijm" als rond dinsdag. ik heb weinig vruchtbaar slijm de andere maanden, en toen zeiden ze me dat ik tarwekiemolie moest gebruiken.

vandaar...
    ik ben er dinsdag mee gestopt.

wat kan ik nu ongeveer nog verwachten door die tarwekiemolie?
    ga ik nog een eisprong krijgen?

bijna iedereen zegt ook kijk naar de stand van de baarmoeder + slijm

nou dat zag er zo uit:

vorige zondag: (sex)
    hoger, begin rekbaar slijm
    maandag
    hoger, rekbaar slijm
    dinsdag (sex)
    zeer hoog, zeer zacht, véél slijm
    woensdag (avond véél pijn aan baarmoeder)
    hoog, iets minder zacht, slijm
    donderdag
    laag en hard, weinig slijm
    vrijdag
    terug hoger minder slijm
    zaterdag (sex)
    hoog, plakkerig
    vandaag
    hoog, plakkerig

maar nooit positieve testen en als ik twijfelde had ik de clearblue digital en ik kreeg daar nooit positief op...

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik had vorige ronde ook tarwekiemolie gebruik, en dit de gehele ronde doorgeslikt. Mijn positieve ovu test had ik pas op dag 18, dus voor mijn doen ook echt heel laat.
    Ik zou het even afwachten, wellicht is het gewoon een paar dagen later dan normaal.

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je temp zegt toch echt dat je nog geen eisprong hebt gehad.
    Geen idee wat je verder kan verwachten.
    Je zult geduld moeten hebben en de ovutesten blijven gebruiken en tempen. Meer zit er niet op helaas.

6. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je ovulatietest is in ieder geval nog niet positief en ook je temp kaart laat nog geen eisprong zien. je cyclus kan verstoord raken als je tarwekiem gebruikt. Omdat je een regelmatige cyclus hebt misschien alleen tarwekiem na de eisprong gaan gebruiken? Voor nu veel succes de komende dagen :)

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het is niet gezegd dat je bij vorige cycli wel een eisprong hebt gehad.

8. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    wordt je ongesteld als je geen eisprong hebt gehad?

dit is mijn vorig bijgehouden kaart (oktober niet getempt)

9. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik zie je verschillende onderwerpen openen over dit onderwerp (is niet erg natuurlijk) maar geeft me wel het idee dat je je erg zorgen maakt. Helaas kan alles... Misschien ben je wat ziekig geweest en daarom een late eisprong. Misschien door de paniek nu geen eisprong. Of je slaat "gewoon" een maand over. Mijn punt is dat niemand dit hier kan vertellen :(
    Ik snap je helemaal want zit in het zelfde soortgelijke schuitje, maar probeer je zinnen wat te verzetten en probeer te vertrouwen op dat het komt. Misschien deze maand maar even stoppen met testen (als dat lukt) want lijkt veel onzekerheid te geven. Veel succes

10. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    inderdaad Truus, ik wordt gek van de onzekerheid omdat alle symptomen er zijn en ik maar geen ei krijg.

continue pijn ter hoogte van eierstokken en bijna constant een natte onderbroek van "slijm" en toch ...

zucht denk dat ik het inderdaad maar moet laten maar is zo verschrikkelijk zwaar

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja. Vrouwen met PCOS bijvoorbeeld worden vaak gewoon ongesteld zonder een (goede) eisprong te hebben gehad. Je verliest dan alleen baarmoederslijmvlies.

Maar ik denk dat je cyclus gewoon van slag is geraakt door de tarwekiemolie en daardoor helaas veel langer duurt.

Op welke cyclusdag zit je nu?

12. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zit op dag 26

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Sabrina, je zit pas in de 5e ronde. Lekker rustig aan doen en het op zijn beloop laten gaan zal je cyclus meer goed doen dan de extreme focus/stress die je er nu op legt.

Gemiddeld raken de meeste vrouwen binnen een jaar zwanger.

Ik hoop dat je snel zwanger bent en dat je jezelf voor nu wat rust kan geven.

14. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden

ten 1ste HARTSTIKKE BEDANKT voor de steun!

ik was helemaal van de kaart

stond juist op het punt om naar de huisarts te gaan omdat ik sinds gisteren ontzettend veel pijn had in mijn buik, nog nooit gehad, dat ik dacht dit is niet goed!

maar omdat ik te vroeg was dacht ik, ach een clearblue ens proberen

...

:D

oh mijn god wat ben ik gelukkig!!!

15. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Uh is dit de test met dubbele hormoonmeting? Want volgens mij is dat de enige die je met ochtendurine mag doen...

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als dit inderdaad klopt, want getest met ochtendurine, dan heb je dit keer dus een cyclus van 41 dagen. Ik zou niet weer beginnen met tarwekiemolie of iets anders, maar je cyclus op zijn beloop laten. Aangezien je normaliter zonder dat spul kortere cyclussen hebt.

17. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    31 bedoel je ;) Want gisteren zat ze op dag 26 :) Nou TS, dan weet je wat je moet. Hup hup aan de klus, haha.

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn meid!
    Eindelijk duidelijkheid.

Veel plezier vanavond :D

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ook niet goed.
    Gezien de test vandaag krijgt ze morgen/overmorgen haar eisprong.
    Dan zit ze dus op dag cyclusdag 28-29.

Tel hier gemiddeld 14 dagen bij op (lf) dan zou haar nod op dag 42-43 zijn en heeft ze dus deze maand een cyclus van 42-43 dagen.

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dan zou ze wel een hele korte lf hebben ;) dus nee 31 is het zeker niet

Beetje afhankelijk hoe snel haar ei springt ( de mijne was de volgende dag altijd al gesprongen). Dus tussen de 41-43 dagen.. Ook afhankelijk hoe lang haar lf-fase is

Deel Deze Pagina