hallo allemaal, ik heb claerblue gedaan, die geeft aan niet zwanger te zijn, vervolgens klik ik op eject en komt de test eruit. 2 strepen. maarja er moet in het scherm zwanger niet zwanger komen te staan. maar is dit niet gek? zal hij te vaag zijn om zwanger te zeggen???? hebben jullie dit ook wel eens gehad? groetjes een testfreak
Je mag niet naar de strepen kijken! Deze test werkt anders als de streepjes testen! Misschien maak je nog te kort HcG aan en test je over 2 dagen wél positief! Anders even langs de Kruidvat om de 2 voor 5 euro testen te halen. Zijn net even wat gevoeliger als CB ! x
Denk niet dat je idd de strepen moet lezen. Wat ik wel had was dat de "gewone" test aangaf de eerste dag dat ik licht zwanger was en toen zo Clearbleu gekocht en die zei niet zwanger. Paar dagen later weer de Clearblue digitale gekocht en toen zei die 1-2 weken zwanger
Okey jeetje dat weet ik het even, ik weet dat cb testen heeft die wel met streepjes werken en zag hettoevallig heb ik weer dacht ik, predictor (vroege) gaf ook twee hele lichte streepjes aan, en schlecker eigenmerk testen ook. maar vanaag weer getest met predictor en nu is de streep iets lichter hoe kan dat? sorry voor de vragen. Jullie alvast bedankt voor de antwoorden!!!! xx
Dezelfde test van predictor gaf lichter aan als de vorige? Ligt misschien aan het tijdstip van testen...Maar als ik het goed lees heb je dus al 3 licht positieve testen? Goed nieuws hoor meid! Zou je echt de Kruidvat aanraden...geven geen vals positief en zijn gevoelig..en...goedkoop! 2 voor 5 euro! Wedden dat je over 2 dagen een dikke positieve streep op je test hebt staan! Ik testte een keer op zaterdag heeeel negatief en op maandag positief! Dus 1 of 2 dagen kunnen veel verschil uitmaken! x
Ja joh zo gek, ik heb idd 3 hele lichte vage positieve testen. alleen is predictor nu erg vaag heb het beide op morgen gedaan. de ene om 7.30 en de andere om 8.30 (vandaag) die was lichter als die van donderdag :S nouja idd we wachten gewoon nog even 2 daagjes af hoe moeilijk het ook is ik zal het je vertellen als het zo is. en trouwens mag ik jou feliciteren zag dat je 11 aug. positieve test had super hoor! XXx
schaam me kapot, maar alles voeld al weken anders echt anders zelfs mijn cyclus was anders dan anders. om julli eerlijk te zeggen ben ik heel erg vroeg met testen. 1,5 week van te voren.
dan zou ik als ik jou was nog zeker een weekje wachten .......scheelt je een heleboel geld en onzekerheid .......