28 juli laatste ms, test negatief,wel symptomen???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door An1978, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An1978

An1978 Nieuw lid

4 sep 2009
    4
    0
    0
    Hallo, wij zijn bezig om zwanger te worden, nu heb ik 28 juli 2009 mijn laatste ms gehad, en had alweer ms moeten hebben, een test was negatief, maar ben wel sochtends misselijk en savonds na het warm eten, moe, hoofdpijn en beetje duizelig zo nu en dan.
    Ben ik nu te vroeg met testen, ik heb op verschillende sites gekeken maar je wordt er een beetje verwarrend van eigenlijk.

Wanneer zou ik een (als ik wel zwanger ben) positief moeten testen met een thuistest??

2. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Hoi An1978

Ik heb het met de calculator even berekend als je een cyclus van 28 dagen zou hebben dan had je vanaf 25 augustus kunnen testen. Maar ikheb hier op het forum ook wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die pas na 1 of twee weken pas positief testen terwijl ze wel symptomen hadden.
    Ik hoop voor je dat jij tot deze groep behoord en zou over een week nog eens gaan testen.
    Zal voor je duimen dat je zwanger bent.

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoihoi!

Ik zit bijna met hetzelfde probleem!

Mijn eerste dag van laatste ms was 29 juli. ook nog helemaal niets maar helaas wel nega testen..

Zelfs bij mn langste cyclus ooit had ik nu allang ongi moeten zijn.

Spannend is dit he???

Oh en misschien een stomme vraag.. dit is toch niet je eerste ronde na de pil (of rong o.i.d. )? Want dan zou het natuurlijk kunnen dat t langer is dat hoor je vaak.

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ik hoop voor jullie dat jullie WEL zwanger zijn.
    Heel veel geluk!

En .. laat het even weten als het posi is!? :)

5. An1978

An1978 Nieuw lid

4 sep 2009
    4
    0
    0
    dank je wel allemaal voor de reacties.
    ik ben nu een jaar gestopt met de pil, maar heb medicijnen gehad in dat jaar waardoor ik blijkbaar niet zwanger ben geworden, nu ben ik daar al een tijd mee gestopt, en nu blijft de ms dus uit.
    ik wil mezelf ook niet steeds gek maken door elke week een test te doen, heb voor mezelf bedacht dat ik nog een week wacht, en dan nog een test doe.
    mijn ms is nooit gestopt of ben nooit over tijd, ben altijd heel regelmatig vandaar dat het allemaal wat vreemd is.
    maar we houden goeie hoop, en we gaan nog es een keertje testen over een week.

Groeten An

6. An1978

An1978 Nieuw lid

4 sep 2009
    4
    0
    0
    Hallo Allemaal

nou ik snap er niks meer van, ik heb vanochtend een kv test gedaan en die was echt negatief, maar nog steeds geen ms terwijl ik zoals ik heb berekend 25 augustus mijn ms had moeten krijgen, dus ik ben nu 12 dagen in mijn nod.
    Wat kan ik het beste doen nu? ha of nog wachten en na een week nog een keer testen, want wordt hier toch ook beetje moedeloos van omdat we het zo graag willen.

Groetjes AN

7. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hallo An.

Als ik jou was zou ik morgen anders maar even contact opnemen met de HA. Misschien dat je lichaam de symptomen geeft doordat je gestopt bent met de medicijnen?

Succes meid!

Deel Deze Pagina