Ik heb hier voorbij zien komen: de kv 2v5, de cb digital met indicator, de action normaal en de zwanger en kids.
Oké thanks! Ik heb namelijk zo'n vaag streepje op een action en een zwanger en kids test (kreeg deze bij ovulatietesten). Eerste dag laatste menstruatie was 30 maart. En geen idee hoe cyclus nu is. Dus hoopte dat nu mn eisprong dan een keer is Ovulatietest was wel al donker aan t worden gister (zwangerschapstests waren ook van gister. Wel foto binnen de tijd gemaakt) maar worden nu weer lichter..
Ik zie idd niks. Heb je vandaag niet nogmaals met een ovu getest? Je zit natuurlijk pas in ronde 2 na je bevalling, dus je lichaam is vol bezig te herstellen. Is je man wel in jou klaargekomen (jullie deden toch voor het zingen de kerk uit)? En gaan jullie nu wel bewust voor een 3e?
Ik heb er toevallig net weer getest met ovutest. Foto voeg ik toe. En we doen inderdaad voor het zingen de kerk uit. Mijn vriend zegt dat hij goed voelt wanneer hij komt en trekt naar mijn mening ook wel echt op tijd terug. We gaan nu niet bewust voor een 3de. Maar ik merk dat ik het toch eng vind en graag overzicht op mijn cyclus heb. Ik heb dus een afspraak gemaakt bij mijn verloskundige om te bespreken welke ac passend zou zijn aangezien ik et al veel geprobeerd heb waar ik wel levensveranderende bijwerkingen van heb.
Hij is al mooi donker. Ik zou vanavond rond 22 uur nogmaals testen en dan morgen ook 2x als hij vanavond nog niet piekt. Deze testen kunnen flink knallen waarbij de teststreep veel duidelijker is dan de teststreep
Hij was daarna dus echt positief. daarna werden de tests weer wat lichter met testen. Maar nu sinds een week weer hele tijd vrij donker ( zal foto bijvoegen). Ik zou nu ongeveer ongesteld moeten worden maar nog geen menstruatie te bekennen. Kan het zijn dat die posi test van 2 wkn geleden toch niet posi was?
Test was paar dagen terug negatief. Snap er echt helemaal niks van. Lijk mijn hele cyclus vrij donkere strepen te hebben. Heb iig nog nooit een tuurstreepje op een ovulatietest gehad Haha. Zal maandag als ik dan nog niet ongi ben en de ovutesten nog steeds donker zijn nog een zwangerschapstest doen.
Nee, de foto is een test van vandaag. Om te laten zien dat de afgelopen week de ovutests steeds zo donker zijn.
Tja, als de strepen even donker waren, dan was hij wel positief, maar of dat ook geleid heeft tot een eisprong weet je nooit zeker (tenzij je getempt hebt of via echo's bekeken). Je zou ff kunnen doortesten om te kijken wat er gebeurd.
Oké nou zwangerschapstest is negatief.. Ik denk dat ondanks de positieve ovutest mn ei lekker is blijven zitten. Vind het wel vaag dat het zo lang duurt. Ik geef ook geen borstvoeding meer.