KV-test €7,50?!?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lisszy, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Meiden,

Bij mijn 2 dochters testte ik altijd met kv 2v5, nu had mijn man de duurdere test meegenomen.
    Dus ik vanmorgen testen, leek er gelijk een hele lichte plus-streep te verschijnen!
    Toen ik na het douchen weer keek, ongeveer 10 minuutjes later, was ie zo goed als weg!:(

Heeft iemand ook deze ervaring gehad met deze test (of een andere test) en wat was uiteindelijk de uitslag?

2. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Die plus testen zijn alleen geldig als de streep net zo breed is als te test streep! Helaas dus vaak erg onduidelijk... :(

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, zo staat het ook in de gebruiksaanwijzing. Op zich was ie ook wel zo breed als de teststreep maar heel erg licht en later weer verdwenen. Vaag hoor!

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gewoon die 2v5 euro halen, die zijn er nog hoor!

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, die heb vandaag ook gehaald! :)

Maar was even benieuwd of meer dames dit probleem hadden en of ze uiteindelijk wel of niet zwanger bleken te zijn.

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heb je nog getest dan?

Offtopic ukoldaatje jee wat goed! Als ik je onderschrift lees, mama van een zoontje en nu zwanger! Duim dat alles goed mag gaan!!

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Mijn ervaring met die plustest is dat de plus uiteindelijk vervaagd... Inderdad gewoon testen met de 2v5 :)

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen getest met de kv 2v5 test en die was negatief.
    Ik denk dat het van de andere kv misschien iets van een indrooglijntje was ofzo! :(

9. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Bah balen meid, jammer dat die + testen blijkbaar vaak onduidelijk zijn. Ik heb hem toevallig laatst ook gebruikt en dat was een knaller, maar toen wist ik sowieso al ruim een week dat ik zwanger was. Ik had ook al bloed geprikt en een hoog hcg en dan krijg je wel een hele mooie + test. Blijkbaar zijn deze testen minder geschikt voor rond NOD, maar prima voor al een aantal dagen overtijd. Hopelijk ben je snel zwanger!!

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dank voor je lieve reactie! :)
    Maar ik ben niet erg verdrietig hoor... Als de test wel positief zou zijn, zal ik zwanger geraakt zijn door de pil heen. En hoe graag ik in de toekomst nog een broertje/zusje voor mijn meisjes wens, nu nog niet. Drie kindjes onder de drie jaar is wat teveel van het goede voor mij! ;)
    Overigens als ik wel zwanger bleek te zijn, was het kleintje meer dan welkom geweest hoor!

Met die 2v5 testen heb ik ook goede ervaringen, die plustesten zijn toch altijd wat vager, lijkt het!

Jij in ieder geval een goede zwangerschap! Hopelijk mag alles goed gaan en geniet je over 8 maanden van jullie kindje! :)

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Oh, dat was me niet duidelijk. Zou inderdaad een drukke boel worden hihi. Ben je overtijd dat je dacht zwanger te zijn, of heb je klachten? Ik moet trouwens nog ff kwijt dat ik je avatar prachtig vind, jij met 1 van je meiden?

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik was er ook niet duidelijk in inderdaad.
    Best raar om nu blij te zijn met een negatieve test terwijl ik afgelopen jaren alleen maar hoopte op positieve testen.

Ik heb allerlei klachten en verlies al meer dan een week donkerbruin.
    De ongi wil maar niet doorzetten. En omdat ik de prikpil heb en daardoor al 2 maanden niet ongi ben geweest is het moeilijk te zeggen wat het betekent.

Dank! Ik ben dat inderdaad met mijn oudste dochter, ze was daar één dagje jong! :)

Deel Deze Pagina