Dank je voor je reactie! Ja hij kwam meteen maar bleef wel zo licht ( deze foto is wel later gemaakt omdat het vanmorgen nog donker was).
Haay ik zie hem ook...maar wel mega licht...hopelijk wordt hij snel donkerder!! Ben je al overtijd?? Groetjes
Pfieuw ben ik toch niet gek aan het worden Ik ben aan de pil en heb werkelijk geen idee hoever ik zit, mijn laatste menstruatie (door de pil) was namelijk al op 16 dec, nou dan had die test wel moeten knallen lijkt mij.
In jouw geval (aan de pil) zou ik even een CB Digitaal met wekenindicator doen. Morgenochtend zou je ook opnieuw kunnen testen met de KV 2 voor 5 euro en dan binnen afleestijd een foto maken.
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat de cb nog negatief geeft omdat het nog zo'n vaag streepje is. Kvtest morgen weer . Ik weet ineens weer hoe zenuwslopend dit is, liever een knalstreep dan is meteen de twijfel weg
En? Test binnen de tijd afgelezen en binnen de tijd een foto gemaakt? Aangezien je in december voor het laatst pilongi was, kun je nu gemakkelijk een CB Digitaal met wekenindicator (die is ook gevoelig) doen, aangezien je zelf ook scschrijft graag duidelijkheid te willen.
Hey, dit was mijn test vanmorgen. Het was nog erg vroeg en krijg in het donker geen scherpere foto's. Dit is dus al een foto 1 minuut na de test. Opgedroogd ziet het streepje er hetzelfde uit als gister. Cb digitaal geeft niet zwanger aan.
mm lastig, ik zie ook niets. Misschien toch nog even 2 of 3 dagen wachten en dan opnieuw testen? Zou dan toch wel wat duidelijker moeten zijn denk ik.