Hoi! Ik weet niet of iemand dit al ergens gepost heeft, maar ik heb een vraagje. Ik lees op veel sites dat je een zwangerschapstest zou moeten uitvoeren met ochtendurine. Maar nu las ik op een andere site dat je dit dus echt NIET moet doen, maar met urine van na 10.00 uur 's ochtends. Weet iemand of dit een groot verschil zal geven? Groetjes, Bengu
De ovulatietesten moet je juist doen met urine NA 10 uur... Maar de zwangerschapstesten met ochtend urine. Hoewel ze tegenwoordig vrij nauwkeurig zjn en je eigenlijk op elk moment van de dag zou kunnen testen! ( i.i.g. na je NOD dan) ga je testen al dan? groetjes debby
Hoi Debby, Ik weet het niet, ben eigenlijk van plan morgen te gaan testen. Ik heb het zaterdag stiekem al gedaan, maar ik wist eigenlijk al wel dat die niks aan zou geven. Kon mezelf niet bedwingen! Afgegaan om mijn laatste menstruatie is zat. mijn NOD, dus dan zou morgen toch wel kunnen? Groetjes, Bengu
Tja is lastig hoor. Sommige meiden testen pas na 1 á 2 weken positief. Maar ik teste bij mijn eerste al 3 dagen voor mijn NOD positief. Succes
Heb net ook nog getest, was negatief. Maar we houden de moed erin! Wacht even het weekend af, dan nog niks, nog een keer testen! @dootjah ik zou het gewoon doen, ik zou helemaal gek worden van onzekerheid!