2 dagen gelden een tobenobe digitale test gedaan en hier stond pregnant op, hierna een clearbleu gedaan omdat ik wou weten hoe lang maar deze gaf aan niet zwanger. Gisteren en vandaag waren beide merken weer negatief. Heeft hier iemand ervaring mee? Gisteren had ik eigenlijk ongesteld moeten worden maar nog niks.
Geen ervaring mee. Wel clearblue maar niet het andere merk. Denk toch maar even afwachten en over 2 dagen nog niks door gekomen nog een test doen. Succes.
Wellicht heeft hij gereageert op je aankomende eisprong (dus je lh piek). Dat zou betekenen dat je nod over een week of 2 pas is
Zwangerschapstesten reageren toch niet op dat lh hormoon? Andersom wel, had bij mijn dochter 2 dagen voor NOD een heel licht positief streepje op de zwangerschapstest en de ovulatietest ( had ik nog liggen en wilde het eens testen of het klopte wat men beweerde) was knalpositief.
Helaas wel!! Zelfs de cb digi gaf 1-2 als reactie op de lh piek. De dag vd de test had de forummer van hier een echo en daar stond een follikel op knappen Lid was Jane1981.
Ja en omdat de testen tegenwoordig gevoeliger zijn (oa vaak bij de kv 2v5) komt die "kruis" reactie dus steeds vaker voor helaas en wordt men blij met een valse lichte streep.
Mijn positieve test was een digitale kan dat dan nog steeds? Volgens alle symptomen had ik 2 weken geleden mijn ovulatie alleen al, voel deze altijd
Ja ook met een digitale kan dat (zie mijn voorbeeld welke ik hierboven gaf). Het voelen van een eisprong is niet betrouwbaar. Wat je voelt is het groeien van het ei, niet de eisprong Dus het kan heel goed dat hij veel later gesprongen is dan je had gedacht te voelen